Steemit teki Türkler olarak bu toplulukta Birlik Olacağız ! | Bilgilendirme

in Steem-Turkey3 years ago (edited)

Merhaba Steemit Türkiye Ailesi .
Yeni gelişmelerden dolayı iki temsilci olarak farklı topluluklarda olacağız. Türkler daha öncede olduğu başka toplulukta aktif. Kimse alıştığı ve güvendiği insanlardan ayrılmak istemiyor o yüzden yoluma bu toplulukta devam etmeyeceğim. Aylardır turklere olan desteğimle iyi niyetim ve karakterinden vazgeçmeden bu görevi yerine getireceğim.

. bize emek veren kişilerin topluluğunu gözden kaçırmayalım.

•Topluluğu geliştirerek yarışmalar düzenlemek ,

• Kaliteli bir topluluk haline getirmek.

Önemli Bilgiler ;
. Herhangi bir probleminizi bana söylemekten çekinmeyin.

•Gönderilerinizin kaliteli olmasına özen gösterin. (Küratörlerin destek vermesi için önemli )

• Herhangi birini rahatsız edecek kelime ve yorumlardan kaçının.

•İntihal kesinlikte yasak olduğunu unutmayın.

Şimdilik bu kadar yeni gelişmeler için takipte kalın ..

Türkiye Temsilci

Sort:  

Paylaşım için de tüm yaptıklarınız için de teşekkürler. İyiki varsınız

Ne dmeek Pınar hanım sizde iyi varsınız.

Hayırlısı olsun Sevim hanim. Bir ortak yol bulunmasına sevindim. Siz olduktan sonra herseyi daha adaletli ve güzel olacaktır. O halde hepimiz buraya geliyoruz. Ali bey'in de gerekli özeni göstereceğini umuyorum.

Gösterecek her ikimizde dikkat edeceğiz. Kuratorlerin ortak yol bulması ile güzel sonuçlandı diyelim. Burda olduğunuz için teşekkürler

Destekleriniz hep bizimle gerçekten. Teşekkür ederiz 🙏🏻

Ve temsilci olsamda olmasamda devam edecek 👍

Tüm Türk topluluğuna faydalı hayırlı olsun.

İnşallah birlikte güçleneceğiz 🙏

Hepimiz için hayırlısı olur inşallah. Bizim de sizin iyi niyetinden şübhemiz yok bizler için nasıl çabaladığınızı görüyoruz. Ali bey'inde bizler için aynı çabayı gösterdiğini görmeyi umuyoruz.

Umuyoruz. Cabamizi göreceksiniz . Teşekkürler 🤗

Hayırlı ve uğurlu olsun.

Teşekkürler Revan bey

Selamlar, Allah size rahmet ve bereket versin hatun @svm038

Hayırlı olsun..

Hayırlı olsun diyorum. Birlikte güzel işler başaracağımızı ümit ediyorum..

Merhaba,hayırli olsun! 🙏🏻🍀Temsilci olarak seçilmenize çok sevindim.😊Güzel bir topluluk ruhu yaratacak enerjiyi sizden aliyorum ve buna katkıda bulunmak icin elimden gelen katkıyı koyacağımı söylemek istiyorum.Türkiye sayfasinda özenli paylaşımlar görmeyi umuyor,güzellikler yaratıp paylastığimiz sürece daima yaşam yolumuzda bu tohumlarin harika meyvelere dönüşecegini biliyorum.Sevgiler,selamlar!

Bende sizden pozitif enerji alıyorum . Kurduğunuz topluluğun ruhunu çok yansitiyorsunuz 💜 çok teşekkür ederim. Bana discord yada telegram kanalından ulaşabilirsiniz teşekkürler 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 54140.93
ETH 2422.15
USDT 1.00
SBD 2.12