Anne evi 🏡 Mother house!

in Steem-Turkey3 years ago

Merhaba güzel insanlar! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.. Bayram da sokağa çıkma yasağı kalkınca hemen anneme geldim. Burayı çok seviyorum hem anne yemekleri hemde ev bana inanılmaz huzur veriyor.

Hello beautiful people! How are you doing? I hope you are fine .. When the curfew was lifted in Bayram, I immediately came to my mother. I love this place, both the mother's meals and the house give me incredible aware.

IMG_20210519_203311.jpg

Buradaki evizimizin terasından gün batımı izlemeyi çok seviyorum. Çayımızı, kahvemizi alıp gün batana kadar teras keyfi yapıyoruz. Lady de burayı çok seviyor çünkü burada arkadaşı var. Bizim çocukluğumuz da ailemize gelen güzel Zeytin kızımız. Artık çok yaşlandı bu bizi biraz üzüyor. Yaşlı olduğu için de artık oyun havasında değil ama Lady tam oyun çocuğu olduğu için Zeytini zaman zaman kızdırıyor 😂 Yinede iyi vakit geçiriyorlar diyebiliriz..

I love watching the sunset from the terrace of our house here. We take our tea and coffee and enjoy the terrace until the sunset. Lady also loves this place because she has a friend here. Our beautiful Olive girl who came to our family in our childhood. He has aged so much now that this makes us a little sad. Since she is old, she is not in a playful mood anymore, but since Lady is a full playboy, Olive makes time angry 😂 We can still say they are having a good time ..

IMG_20210519_203643.jpg

IMG_20210519_211930.jpg

Bu aralar uyku düzenim pek iyi olmadığı için öğlen kendimi yorgun hissedip biraz uyudum. Neredeyse günün tamamını uyuyarak geçirecektim ki Annem gün batımı için uyandırdı! Yüzüm de şişlik sebebi uykudur! 😂 Neyse ki çay ve manzara beni kendime getirdi ve bu güzel keyifli anımı sizlerle paylaşmak için gerekli enerjiyi depoladım.

Nowadays, I felt tired and slept a little at noon because my sleeping pattern was very good. I almost slept the day when Mom woke up for the sunset! Swelling in my face is also due to sleep! Fortunately, tea and scenery nourish me and I have stored the necessary energy to share this beautiful pleasant moment with you

IMG_20210519_203525.jpg

Bu arada şunu söylemek istiyorum ki hayatımı çok özledim! Doğa da maskesiz vakit geçirmeyi, Yaşamı, hayatı çok özledim... Bir an önce güzel günlere dönmeyi diliyorum. Sevgiyle kalın!

By the way, I want to say that I missed my life so much! I missed the life and life without a mask in nature ... Stay with love!

Sort:  

Anne evi gibisi var mı ? En güvenli, şefkatli yerdir orası. Köpeğin çok sevimli. 🤗

Ama çok yaramaz ablası 😂😂🐶🤍

Olur o kadar. Nazı size geçiyor 😄

Çok güzel bir post olmuş elinize sağlık ☺️

Yaa çok teşekkür ederim 🐰🌼

Gün batımını izlemeyi bende çok severim.

Bu arada şunu söylemek istiyorum ki hayatımı çok özledim! Doğa da maskesiz vakit geçirmeyi, Yaşamı, hayatı çok özledim... Bir an önce güzel günlere dönmeyi diliyorum.

Bende bende çok özledim insallah diyorum 🤲

Ahh özgürlük 🌈

Lady ve Zeytin çok tatlı. Hepimiz bu durumdan sıkıldık. En kısa sürede normale dönmeye diliyorum 🙏🏻

Amiiiiin diyorum ☺️🌈🌼

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64841.11
ETH 3523.97
USDT 1.00
SBD 2.36