Sort:  

Az malzemeyle iki tane çok lezzetli görünen pizza çıkarmışsınız. Pizza benim en sevdiğim yemeklerden biridir. Bunu bir boğa burcu olarak söylüyorum. :D Ben pizzaya tavuğu özellikle çok yakıştırıyorum.

Ellerinize sağlık! Eminim çok çok lezzetlidirler.

Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Kesinlikle çok lezzetli denemelisiniz.

Nasıl lezzetlidir o şimdi :) ellerine sağlık

Teşekkür ederim :)

Ooo tam menü olmuş

Tavuk parçası yapamadık bir :)

Hazırlardan çok daha güzel görünüyor canım ellerine sağlık. Bende evimde yaparım çok da severim.

Kesinlikle evde hazırladığımız her şey daha güzel oluyor. Anne eli gibisi var mı ? :)

Harika görünüyor zararlı her şeyin tadı çok güzel 😄 ellerinize sağlık

Kilo almak eğlenceli. Keşke yiyip kilo alamayanlardan olsaydım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66120.88
ETH 3555.65
USDT 1.00
SBD 3.12