The dairygamebatterlife 29/04/221

in Steem Eagles3 years ago

Hello friends how are you friends i hope all my friends and brothers will be fine and live happily ever after friends my friends today i would like to introduce you to the royal fan fan friends this fan Has a very important role in our lives. Friends, this fan is made of very good and technical things that we have installed in our office. Uranium now works. Which is why the country gives us cool air and friends when it was cool air I captured a picture of CL Bank in my mobile which you can see in itہیلو السلام علیکم دوستو کیا حال ہے آپ کا امید کرتا ہوں میرے سب دوست احباب اور بھائی سب ٹھیک ٹھاک ہوں گے اور اور ایک پر مسرت زندگی بسر کر رہے ہوں گےدوستو آج میں اپ کو رائل فین پنکھے کا تعارف کروانا چاہتا ہوں گے دوستو اس پنکھے کا ہماری زندگی میں بہت اہم کردار ہے دوستو یہ پنکھا بہت ہی عمدہ اور ٹیکنیکل چیزوں سے بنایا گیا ہے جو کہ ہم نے اپنے دفتر میں لگایا ہوا ہے یورینیم اب کام کرتا ہے فیس بک پی کے نیچے ایک ڈبہ لگا ہوا ہے جس میں ٹھنڈا پانی ڈالا جاتا ہے جس کی وجہ سے ملک کا ہم کو ٹھنڈی ہوا دیتا ہے اور دوستو جب یہ ٹھنڈی ہوا دے رہا تھا تو میں نے سی ایل بینک کی ایک تصویر اپنے موبائل میں قید کر لی جو کہ آپ اسے میں دیکھ سکتے ہیں
20210429_114919.jpg

20210429_114911.jpg

Sort:  

Sir your post very nice

why is it quiet here

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64029.44
ETH 3157.04
USDT 1.00
SBD 4.02