Betterlife The Diary Game @raizeshan 08-05-2021

in Steemit Activities3 years ago

السلام علیکم !
جیسا کہ دو سو آپ کو پتہ ہے کہ رمضان المبارک کا مہینہ چل رہا ہے تو ہمیں چاہیے کہ اس رمضان مبارک میں جتنی کیا کر سکتے ہیں کار لے اور اللہ تعالی کے حضور اقدس کے سامنے ہم پیش ہو سکے اور اللہ کے حضور اقدس کے سامنے سرخرو ہوسکیں ۔
IMG-20210506-WA0062.jpg

IMG-20210506-WA0063.jpg
تو اب ہم چلتے ہیں رمضان المبارک کے مہینے کی تعریف اوربیان کرنے کے بعد اور اب ہم اپنی پوسٹ کی طرف چلتے ہیں ایم سو سویرے اٹھ اور سب سے پہلے میں نے نماز پڑھے نماز پڑھنے کے بعد پھر میں نے قرآن مجید کی تلاوت کے اس کے بعد میں گھر واپس آ رہا تھا تو راستے میں خوبصورت کپڑے وہاں پر میں نے کچھ دیر تک فرض کی ایک میرے دوست نے مجھے کال کی اس نے بتایا کہ آج ہم نے مرچوں کے باغات میں جانا ہے پھر امریکہ کے باغات میں گئے وہاں پر بہت زیادہ تعداد میں مرچی لگی ہوئی تھی چھوٹے چھوٹے پودوں کے ساتھ یہ مرچے ہماری روزمرہ زندگی میں استعمال ہوتی ہے اور یہ مرچی کچھ سبز کلر کی ہوتی ہیں اور کچھ صرف کلر کی ہوتی ہیں جو کہ دوستو آپ کو سامنے دکھائی دے رہی ہیں یہاں پر دو سو آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہ ایک مرچ کا پودا کھڑا ہے جوبہت پیارا لگ رہا ہے اور اس سے پودے کے ساتھ مرچی لگی ہوئی ہیں یہ باغات میرے دوستوں کے گھر کے ساتھ ہے جو کہ مجھے طرح کے پودے چھوٹے چھوٹے لگے ہوئے ہیں اور آپ نے تصویر میں دکھائی بھی دے رہے ہیں اور ان سے ہمیں بہت زیادہ فائدہ بھی حاصل ہوتا ہے اور یہ میرے کافی تعداد میں پودوں کے ساتھ لگی ہوئی ہیں جو کہ ہماری روزمرہ زندگی میں یہ مرچی استعمال بھی ہوتی ہیں
IMG-20210506-WA0061.jpg

IMG-20210506-WA0065.jpg
دوستوں یہ آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پے مرچی لگی ہوئی ہیں جو بہت زیادہ ہیں اور ان کے ساتھ کچھ کھجوریں کے درخت بھی ہیں جو کہ مجھے طرح کے دکھائی دے رہے ہیں اور یہ کھجوروں کے درخت ہیں جو کہ ہمارے روزمرہ زندگی میں یہ جوری بھی استعمال ہوتے ہیں یہ کھجوریں زیادہ تر رمضان المبارک میں استعمال ہوتی ہیں جیسا کہ دوستوں کو پتہ ہے کہ آپ رمضان المبارک کا مہینہ چل رہا ہے اور یہ کھجوروں کا زیادہ استعمال بھی ہوتا ہے اور آپ بہت زیادہ لوگ ہیں یا میچوں کا استعمال بھی کرتے ہیں اور کھجوریں بھی ساتھ کھڑی ہیں جو کہ بہت ہی اچھی لگ رہی ہیں اور ان کی وجہ سے میں بہت زیادہ فائدہ بھی حاصل ہوتا ہے دوست مجھے امید ہے کہ یہ میری پوسٹ آپ کو اچھی لگی ہو گی اور پسند بھی آئیں ہوگی آپ ملتے ہی پوسٹ پے ۔

Special Thanks

@azamrai

Regard

@raizeshan

Sort:  

Aapki post bahut acchi hai.

Great diary game for your kids is quite good.

Very nice post I like it very much.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60535.76
ETH 2598.15
USDT 1.00
SBD 2.54