Better life the diary game with steemit by @raizeshan 28-4-2021

in Steemit Activities3 years ago

اسلام علیکم !
مجھے امید ہے کہ میرے تمام دوست ٹھیک ٹھاک ہوں گے اور میں بھی ٹھیک ہوں جیسا کہ آپ کو پتہ ہے کہ رمضان المبارک کا مہینہ چل رہا ہے اور تمام دوست روزے بھی رکھ رہے ہوں گے اور نماز تراویح بھی ادا کر رہے ہوں گے رمضان المبارک 12 مہینوں میں سے ایک مہینہ رمضان مبارک ہے اسے مہینے میں انسان روزے رکھتی اور نماز تراویح ادا کرتے ہیں
IMG_20210421_172255.jpg
آج صبح سویرے اٹھا اور سب سے پہلے میں نے وضو کیا وضو کرکے پھر میں نے کھانا کھایا کھانا کھا کے پھر میں مسجد میں چلا گیا وہاں میں نے نماز ادا کی نماز ادا کرنے کے بعد میں گھر واپس چلا آیا تو راستے میں ایک بار پھر ہم نے وہاں پے ورزش بھی کی ورزش کرنے کے بعد پھر ہم اپنے گھر کی طرف رواں دواں ہوئے جو انسان اور سچ کرتا ہے وہ تندرست ہوتا ہے اور بیماریوں سے بچا رہتا ہے ہمیں چاہئے کہ زیادہ سے زیادہ ورزش بھی کریں اور بیماریوں سے بھی بچ سکے

IMG_20210421_172338.jpg
یہاں پر دوستوں آپ دیکھ سکتے ہیں کہ یہ ایک عام کا چھوٹا سا پودا ہے جو کہ بہت ہی پیارا لگ رہا ہے آم کا درخت بہت ہی بڑا ہوتا ہے اور اس پر بہت زیادہ عام بھی لگتے ہیں عام بہت زیادہ لوگ شوق سے کھاتے ہیں جیسا کہ آپ دیکھ رہے ہیں یہ چھوٹا سا پودا ہے جو کہ مجھے طرح کے رنگ برنگے پتے نکال رہا ہے اسی طرح کے پودے بہت ہی کام ہوتے ہیں جو کہ اگر سامنے دکھائی دے رہا ہے چھوٹا سا پودا ہے جو کہ بہت ہی اچھا لگ رہا ہے

IMG_20210421_171653.jpg
دو سو یا پیار دے سکتے ہیں کہ یہ بہت بڑا درخت ہے جو کہ بہت ہی سایہ دار بھی ہے اس درخت کے نیچے پوسٹ بہت زیادہ جانوار بھی نیچے بیٹھتے ہیں جو کہ آرام کے لئے آتے ہیں اس درخت کے نیچے اور لوگوں کو بھی بیٹھتے ہیں جو کہ سایہ دار راہ میں ہیں جب میں زیادہ ہوتی ہے تو انسان درختوں کے سائے میں بیٹھتا ہے ان درختوں کا سایہ بہت زیادہ ہوتا ہے

IMG_20210421_172801.jpg
یہاں پہ دوست دے سکتے ہیں کہ ایک میں بھی پودے کے پاس کھڑا ہوں جو کہ بہت ہی اچھا ہوتا ہے یہاں پر مجھے طرح کے پودے لگائے گئے ہیں جن میں سے ایک بہت آپ کو سمجھ میں دکھائی دے رہا ہے آپ کا اور آپ کو ہمارے کھیت بھی نظر آرہے ہیں جیسا کہ آپ کو پیچھے دکھائی دے رہے ہیں اس طرح کے کھیت بہت سرسبز ہوتے ہیں

IMG_20210421_171617.jpg
یہاں پر دوستوں آپ کو سورج کی کرن دکھائی دے رہی ہیں جو کہ بہت زیادہ نکل رہی ہیں یہ درخت سے نکل رہی ہیں اور صبح کا ٹائم ہو رہا ہے اور آپ کو بھی یہ میری پوسٹ ٹھیک لگی ہوگی میں امید کرتا ہوں کہ یہ پوسٹ آپ کو بہت زیادہ پسند بھی آئی ہوگی ہے اوکے اسٹینڈ ڈرامہ میں اپنے گھر آگیا ہوں اللہ حافظ

Special Thanks

@azamrai

Regard

@raizeshan

Sort:  

Your post is very good and I have also liked it .

Very nice post i like it very much @ raizeshan.

Very nice post and beautiful

Mr. Zeeshan, you have written a very good diary post. You have made very good pictures. Like a very good photographer, I like all the pictures you have made. You are doing a great job.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59900.81
ETH 2561.53
USDT 1.00
SBD 2.55