Better life the diary game 27-05-2021

اسلام علیکم علیکم بھائی میں صبح سویرے اٹھ اور سب سے پہلے میں نے فجر کی نماز ادا کی اس کے بعد میں نے قرآن مجید کی تلاوت کی پھر میں اپنے دوست کے ساتھ پارک میں چلا گیا وہاں اس نے سیر بھی کی سیر کرنے کے بعد کچھ ہی دیر تک میرے دوست نے بتایا کہ آج ہم نے کھانے پے جانا ہے میرے دوست نے کھانا تیار کیا ہے پھر میں اپنے دوست کے ساتھ کھانا کھانے کے لئے چلا گیا وہاں پہ کھانے میں بہت زیادہ چیزیں تھی جو کہ بہت ہی ٹیسٹی جوک میں بہت زیادہ اچھی لگی آپ کو پتہ ہے جب انسان کھانا کھاتا ہے زیادہ فائدہ ہے کھانا ہماری روزمرہ زندگی میں استعمال ہوتا ہے اگر انسان کھانا نہ کھائے تو وہ زندہ نہیں رہ سکتا میں چاہیے کہ زیادہ سے زیادہ اپنی صحت کو بہتر بنانے کے لیے زیادہ سے زیادہ کھانا کھائیں اور فائدہ اٹھائے آئیے اسی طرح دوستو آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر میں نے فوٹو گرافی کی ہے بہت اچھی ہے یہاں دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر کچھ ایسی فوٹوگرافی جو کہ میرے لیے ہیں میں یہاں پر فوٹوگرافر بہت ہی پیاری ہے آپ ہی ہوگی
IMG20210513184226.jpg

IMG20210527184246.jpg
دوستو یہاں پر آپ دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پے میں اپنے دوست کے ساتھ پارٹی پہ آیا ہوا ہوں یہاں پہ اندوس اب پارٹی کر رہے ہیں اور پارٹی کرنے سے بہت زیادہ فائدہ ہوتا ہے تو بہت زیادہ دوست آپس میں کھڑے ہوکے پارٹی کرتے ہیں اور خوب انجوائے کرتے ہیں جیسے کہ دونوں صاحبوں کو اس تصویر میں دکھائی دے رہی ہوں گے کہ ہم سب دوست مل کے پارٹی کر رہے ہیں اور اس میں بہت زیادہ چیزیں ہیں جو پیار میں آپ کو بہت شوق سے کھاتے ہیں اسی طرح دوستوں دوستوں سے ہمیں بہت زیادہ فائدہ حاصل ہوتا ہے اور اسی طرح 200 دیکھ رہے ہیں کہ جو ہمارے روز مرہ زندگی میں استعمال ہوتا ہے سلمان خان سے بہت زیادہ بیماریوں سے چھٹکارا حاصل کر سکتے ہیں جو کہ ہمارے لیے بھی بہت ہی ضروری ہیں اگر انسان رائے کا استعمال کتنا کرے گا اتنا ہی فائدہ ہوگا ہمیں چاہیے کہ زیادہ سے زیادہ کھانا کھائیں اور ان کے ساتھ رہتے کا بھی استعمال کریں کریں
IMG20210519204612.jpg
دوستوں جیسا کہ آج میں نے آپ کو بتایا کہ یہ آپ لازمی فوٹوگرافی کرنے کے لیے گیا تھا یہاں پر موجود طرح کی فصلیں ہیں اور بہت ہی فصلیں میں ہمارے روز مرہ زندگی میں استعمال ہوتے ہیں اور کچھ درخت بھی بہت زیادہ ہے اور ان سے فائدہ حاصل ہوتا ہے اور ہمیں ان سے بہت زیادہ فائدہ حاصل ہوتا ہےجیسے ہی تو سب دیکھ رہے ہیں کہ یہاں پر بہت ہی اچھی فوٹو گرافی آج میں کی ہے اور جو کام میں نے کیا ہے وہ آج بھی اپنے دوستوں کے ساتھ شیئر کیا مجھے امید ہے کہ یہ میرے دوستوں کو یہ میری پوسٹ بہت ہی اچھی لگی ہوگی اور آپ ملتے ہیں ہم اگلی پوسٹ پے

Thanks to

@azamrai

Sort:  

@ghulammustafa283
Nice post
Good presentation

image.png

Thanks for sharing

You have prepared a very good post and you have done a great job of photography in it and you have done a very good job.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56248.57
ETH 2324.42
USDT 1.00
SBD 2.34