Güçlenme Ödül Güzel Başlangıçlar #Club5050

in STEEM FOR BETTERLIFE3 years ago (edited)
Herkese Merhaba sevgili Steemianlar ❤️

Bugün numerolojik olarak başlangıçları kök cakranın günü ve bu günün enerjisine uyan güzel bir haberle güne başladım..

Arkadaşım sevgili @miniklady sayesinde #club5050 etiketinde haberim oldu başta kendisine bu haberini verdiği güzel bilgi icin teşekkür etmek istiyorum.
Sonrasında #club5050 etiketinin ne olduğunu ve neden bu kadar popüler olduğunu detaylıca incelemeye başladım bu noktada da bana @subconscionusness destek oldu ve bilgilerini cömertçe paylaştı. Onada ayrıca teşekkür ederim.😊

Steemit ekibinin steemitin güçlenmesine katkı sunan, kazandığı likit sbdleri güçlenmek için kullanan kisileri @steemcurator01 ve 02'den güzel oy ile ödüllendiren yeni bir girişim olduğunu öğrendim.

Tam benlik bir durum buna çok sevindim. 2017 yılında bu platforma giriş yaptım. 2021 yılı mart-Nisan ayından itibaren tekrar aktif oldum ve hiç çekim yapmadan hesabımı güçlendirmek için çalıştım.

IMG_20211013_174732.jpg

Steem'de fark edilir bir kullanici olmak için sayfamı eğitimini aldığım Numeroloji, doğal yaşam, sekanslar ve kültürümüzü tanitan yemek tarifleri, turistik yerlerden bahsederek hem bilgilendirici hemde keyifli zaman gecirmeleri sağlamak istedim.

vM1pGHgNcyCXUWJECrZbvn1NMPj1oFGUo3gYfF3NNPRD9WLoFy8EM66gduVqSYvayJQkfGeBoqVZxyiqTmZTv2WTHS9cTfBphzyzhZRLuUribLjVYU4L3A9Rp9suLLiqgSjcc5U.jpeg
Evimde enerjisine inandıgım ve severek kullandigim sayı sekansli urunleri ve sekanslari anlttigim postumdan bir fotograf


5s4dzRwnVbzGM3JdycGKFQo7ALS3GhuMGL8qbG8zfSd9jRkVDAUxnWM5DfQYraRrj5XnAakDYMbRtYJPfssePEfnRfvPmRUAr7SgBDnsUBuVrs4owjgJyJrk8EnR3oVUdg8r3NRqeQwqcHJoAQ5pZoXYkgCG5DVV4sqNTBt.png
Pandemi döneminde evde yapmaya başladığım ekmek ve tarifi


vM1pGHgNcyCXUWJECrZbvn1NMPj1oFGUo3gYfF3NNPRD9UmJ19TFqERWbqLQXuf2umACm5EsTAgMcExBiVcZe4ZYq9qzBUjD9qYZo43eLHsRJXZdWMEFs4HjWNLGp15m4hqY1ft.jpeg
Kalbinden geçen soruyu sorup bir sayfasıni açtığın ve cevap aldığın kitap paylasimim


32FTXiZsHoAW6noHJDhrg3W8ZKHVFSsLYM859aTDCF8iErPZWd198VkShpK8LQ7FaRAszXrmDyZ2pCjYMcSe5Lx6VgHhkojhXXFYi7G1DCGPPvC12xkHZuFVZFnsXUehGtwyBMKVP1z7J2Rk.jpeg
Bitkilerden yaptığım geleneksel Reyhan Serbetim


Ama farkedilir bir hesap olmak için bunlar yetersizdi yüksek Steem Power'a sahip olmak önemli bunuda yapmak için #club5050 etiketi güzel bir durum olacak.
Bildiğimiz bir gerçek varki Steem Power'ınız küçükse görünmezsiniz, ne kadar donanımlı orijinal, güzel içerik hazirlasanizda keşfetmeleri gerekli.

Ben şimdi üstüme düşenleri yerine getiriyorum

• Gönderilerimden elde ettiğim tüm ödemeyi Steem Power'a yapıyorum
• Kaliteli orijinal gönderiler hazırlıyorum.

Paylasimlarimda bazı örnekler vermek istiyorum

7258xSVeJbKkzXhyseBP4PYz11eBDT8sW2oR1a4vfVFS6JLZZDkMtdzzPpbH7hHuQKoyFKVFi1rfvoGsm3Yu6EUPH4eUoQrecYbUNvj1UiSMXdSzuNvq62CL8RCbtgu5uB9BU4hxWY7EN.jpeg
Baklavatatlısı tarifim 😋


vM1pGHgNcyCXUWJECrZbvn1NMPj1oFGUo3gYfF3NNPRD9bUCA48D8R4Me43kEhZBoag67YQWmzs4QjR3HFqomsw93i1PfpYEGnGuoJm5rU7HJfHoSW19CSfBSnZmmm9cHjgdzer.jpeg
Yöresel hamur işi borek tarifi


vM1pGHgNcyCXUWJECrZbvn1NMPj1oFGUo3gYfF3NNPRD9TGiNc7AhJ1U1uDMEFYrPJEf1TnX5akPM8t73nQxNT77VU5yGFnmpyGhVTM2ec6GELn12QhKvvYPiJiBBDZ3vhGcQiz.jpeg
Bizler için önemli olan büyük ulu kişilerin evleritürbe


vM1pGHgNcyCXUWJECrZbvn1NMPj1oFGUo3gYfF3NNPRD9UUGrnSdQNJP5dcJNhse3W56oVfpvFbT6VhT1QZk8An2m8X1TPywW7cH2nKUx2qFgJYdMAJnYH24mnLWwPHmESCn2Cn.jpeg
Ve sushi deneyimim 😍


Şimdi sıra geldi güçlenmeye ve farkedilir olmaya✌️🥰

Bunuda belirtmek isterim yakın zamanda @booming hesabından gönderilerim için aldığım ödül Upvoteyi , cuzdanima geçince Steem Power' a çevirecegim.

Bu, cüzdanımızdan alınan anlık görüntüdür
IMG_20211013_152422.jpg

Postlarımda da belirttiğim ve enerjisine inandıgım Grigori Grabovoinin sayı sekanslarından biri olan Hedefe ulaşma sekansınıda tüm Steemian arkadaşlar için bırakıyorum

Hedefe Ulaşma Sekansı : 894-719-78-48

Mucizeler bizlerle olsun

Uzercanan☘️

#club5050 etiketini kullanıp güçlenme zamanı..

#club5050💪💪

Sort:  
 3 years ago 

Güzel paylaşım olmuş, tebrikler, up up up power up :)

Sizden esinlendim. Tekrar teşekkür ederim ✌️🤲

 3 years ago 

👍😇

 3 years ago 

Burada canla başla çalıştığınıza yıllardır şahidim. Umarım Birgün tüm bunların karşılığını fazlasıyla alırsınız. Hakkıyla ilerliyorsunuz. Kazancınız bol, yolunuz hep açık olsun 🙏💗🌺

Güzel sözlerin için çok ama çok teşekkür ederim. Hepimiz canla başla en iyisi olması için çalışıyoruz inşallah hepimiz en kısa zamanda mükâfatını alacağız. Buna inancım tam 🥰

Çok güzel bir paylaşım olmuş..
@miniklady a ayrıca teşekkürler

Teşekkür ederim canım benim.. aynen @miniklady e tekrar teşekkür ederim 🥰

 3 years ago 

Tebrikler Canan Hanım hakkıyla ilerliyorsunuz gerçekten, ayrıca gönderilerinizden ve ilminizden de bir o kadar faydalanıyoruz :)

Bu güzel sözlerinizle beni nasıl mutlu ettiniz anlatamam düşünceleriniz için çok teşekkür erim. Hepimiz bir birimize katkı sağlıyoruz ne mutlu bizlere 🥰☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67364.55
ETH 3256.67
USDT 1.00
SBD 2.64