#Club100 Hope Contest 5th Edition | Expectations in February and Realizations in January 2022 | Hayal Kur Kendine İnan Ve Gerçekleştir

in STEEM FOR BETTERLIFE2 years ago (edited)
Herkese Merhaba 🖐️

Ben Türkiye'den Canan 2017 yılında steemit platformuyla tanıştım, hobilerimi sevdiklerimi paylaşarak bir çok kişiyle arkadaşlık kurdum. Çalışma hayatımın yogunlugundan dolayı ara vermek zorunda kaldım. 2021 yılının başlarında tekrar paylaşımlarımla geri döndüm.

I'm Canan from Turkey, I met the steemit platform in 2017, I made friends with many people by sharing my hobbies and my loved ones. I had to take a break due to the busyness of my working life. At the beginning of 2021, I came back with my posts again.

IMG_20220207_235234.jpg

Platformda sadece kendimiz için değil bütünün hayrına başkalarınında mutlulugunda payımız olmasını sağlayacak topluluklar var ve yaptığımız begenilerle yorumlarla birbirimize destek oluyoruz. Steem For Betterlife topluluğunun yardım konusunda yapmış olduğu çalışmalardan arkadaşım @subconsciousness bahsetti bende toplulukta ilk paylaşımı hedeflerimizi anlatmamizi istenilen bu yarışmaya katılarak yapıyorum.

There are communities on the platform that will enable us to have a share in the happiness of others, not only for ourselves, but for the sake of the whole, and we support each other with the likes and comments we make. My friend @subconsciousness talked about the Steem For Betterlife community's work on helping, and I am participating in this competition, where we are asked to explain our goals in the first post in the community.

IMG_20220207_235210.jpg

#club100 üyelerinden biri olarak hedefime ulasmak için farklı topluluklarda paylaşım yapmayı seviyorum. Böylelikle daha fazla kişi tanıyor, daha fazla kisilerin hikayelerini okuyarak keyifli zaman geçiriyorum bir yandan eğlenirken diğer yandan kazanıyor, kazandırıyorum ve hedefime bir adım daha yaklaşıyorum. Benim hedefim ilgi duyduğum spirituel alanlarda istediğim eğitimleri almak.
Kazandığım likit sbdleri güçlenmek için kullanıyorum ve bu durum devam edecek..

As a #club100 member, I like to post in different communities to achieve my goal. In this way, I get to know more people, while having fun, earning money and getting one step closer to my goal, I spend a pleasant time reading the stories of more people. I use the liquid sbd I have earned to get stronger and this situation will continue..

IMG_20220202_122534.jpg

Steem'de fark edilen bir sayfa olmak için sayfamda almış olduğum spirituel eğitimler, Numeroloji, sağlıklı yaşam, turistik yerlerden bahseden ve kültürümüzü daha çok kişiye tanıtmak icin yemek tariflerine yer veriyorum. Renkliliği seviyorum 😊

In order to be a noticed page on Steem, I include recipes on my page that talk about spiritual trainings, Numerology, healthy life, touristic places and to introduce our culture to more people. I love the color 😊

IMG-20220202-WA0027.jpg

Hayallerimizi gerceklestirmek kendine ve hayaline inanmakla başlar. Ben hepimizin daha çok kazanacağını ve hayallerinize kavusacagimiza inaniyorum. Emeklerimizin karşılığını maddi ve manevi olarak alacağız yeter ki pes etmeyelim...

Realizing our dreams starts with believing in ourselves and our dreams. I believe we will all earn more and make your dreams come true. We will get the reward of our efforts financially and morally, as long as we don't give up...

Mucizeler Bizlerle Olsun 🪄

UzerCanan☘️

Sort:  
 2 years ago 

Steemit de kazandığım en güzel arkadaşlardan bir tanesisin 😍 steemitteki hedeflerini ve hayallerini çok güzel açıklamışsın. Yıllarca seninle burada birlikte olmak beni çok mutlu ediyor. Daha birlikte nice yıllarımız olacak inşallah. 🙏🤗

Steemit de kazandığım en güzel arkadaşlardan bir tanesisin 😍

Aynı düşüncelere sahibim iyi ki tanıdığım dediğim değerli yardım melegi arkadasimsin 🥰

Daha birlikte nice yıllarımız olacak inşallah

Amin 🤲🤲

 2 years ago 

Amin İnşallah canım benim 😘

 2 years ago 

Steemitte başarılı işler çıkardığını ve çok daha iyisini yapacağına inanıyorum. Almış olduğun eğitimlerde de burada fark yarattığını görebiliyoruz:))

Bu sözleri duymak harika bir duygu. Mahcup oldum 😉 Umarım siz ben ve herkes hayallerine en kolay şekilde ulaşır..

 2 years ago 

Thank you for mentioning.. 🙏 I am sure that you will be much more successful and that you will reach your goals as soon as possible. Just like you said in the last sentence, as long as we don't give up 😇👍

Destekleriniz vebguzel sözleriniz için çok teşekkür ederim. Vazgeçmek yok hayallerinize ulaşmak için niyet ettik. yola devam ✌️

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57877.75
ETH 3163.24
USDT 1.00
SBD 2.26