You are viewing a single comment's thread from:

RE: Da's Goud / It's Gold [NL/EN)

in STEEM FOR BETTERLIFE3 months ago

Moenie dat ander jou pla nie vriendin.
Ek het gou geleer dat solank ek kan ondersteun en gelukkig is in wat ek doen werk dit vir my.
Ons kan onmoonlik almal gelukkig hou of Steemit.
Dit wat mooi is op Steemit is baie meer as die dinge wat nie mooi is nie. Dit is die poste wat ek in my hart dra.
Onthou net... JY TEL!

Sort:  

Dank je wel voor je lieve, wijze woorden.
Mijzelf laten tellen is de moeilijkste opgave in mijn leven. Ik werk er dagelijks aan.

Ik heb net gehoord dat de italy community geplaagd wordt door downvotes. Het kan mij niet schelen ik post er toch wel en steun hen. Het is relaxed om daar af en toe te zijn, stressvrij.

Iedereen tevreden houden doe ik allang niet meer.

Tijd om er op uit te gaan. Mijn zoon heeft een korte broek nodig al denk ik dat het slecht weer in Frankrijk is.

Een fijne, blije dag
🤗❤️🍀

P.s ik ben blij met wat ik nu schrijf, jij ook?

 3 months ago 

Om myself te laat tel is die moeilikste taak in my lewe. Ek werk elke dag daaraan.

Wonderlik! Aanhouer sal wen! (•ิ‿•ิ)

Gelukkig met wat ek skryf. So bietjie. Dit voel net vir my of ek ongelooflik baie verloor het met my broer se kuier.
MAAR, familie kom eerte en ek het hom 4 jaar laas gesien.

Hopenlik sal ek die week begin opmaak.

Dankie! 'n Lekker daggie vir jou ook. 🎕

Ja geniet van de familie of gewoon van alleen op het strand.

En als jij schrijft schrijf wat jij leuk vindt.
Dat bevalt mij goed.

Jij weet: geen bericht is goed bericht!

🍀❤️

 3 months ago 

Haha!
Inderdaad! Geen nuus is goeie nuus. 🎕

👋

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 56386.16
ETH 2529.81
USDT 1.00
SBD 2.49