The diarygame 22||December||2023

in STEEM FOR BETTERLIFE7 months ago

شروع اللہ کے نام سے جو نہایت مہربان اور رحم کرنے والا ہے سب تعریفیں اسی کی ہیں
اسلام وعلیکم اسٹیمٹس امید کرتی ہوں آپ سب خیریت سے ہوں گے اور اپنے اپنے کاموں میں مصروف ہوں گے
آج میری صبح کا آغاز 6بجے ہوا می
ں نے اُٹھ کر منہ ہاتھ دھویا وضو کیا اور نماز فجر ادا اسکے بعد میں نے اور امی نے مل کر ناشتہ بنایا آج امی اور
IMG_20231222_203456.jpg
میں نے مل کر کپڑے بھی دھوے
آج خاصی سردی بھی ہے اور میں نے بچوں کو نہلا بھی دیا ہے مجھے یہ ڈر بھی ہے کے کہیں بچے بیمار نہ ہو جائیں میں نے احتیاط کے طور پر بچوں کو کیل پول بخار کا شربت بھی دے دیا ہے کپڑے دھونے کے بعد ہم نے گھر کی صفائی کی اور اتنی دیر میں گیس بھی آگئی تھی میں نے جلدی جلدی کھانا پکانے کی تیاری شروع کردی اور آدھے ہی گھنٹے میں کھانا پک گیا اسکے بعد میں نے بچوں کی فیورٹ اسپیگٹیز بھی بنائی میرے بچے بہت شوق سے
IMG_20231222_140203.jpg
کھاتے ہیں
اسکے بعد ہم نے جمعہ کی نماز ادا کی اور دوپہر کا کھانا بھی کھایا آج میری بھانجی پورے ایک ماہ کی ہوگی ہے میں نے اسکی فوٹوگرافی بھی کی ہے اللہ اسکی لمبی اور صحت والی زندگی دیں میں اسکی تصاویر آپ سب سے بھی شیعر کروں گی
اسکے بعد میں نے نماز عصر پڑھی اور
IMG_20231222_140255.jpg

IMG_20231222_140241.jpg
شام کی چائے بنائی امی اور میں نے ساتھ بیٹھ کر چائے پی اور بچے آج نہاے ہوے ہیں اس لیے میں نے انکو سلا دیا ہے ہم باتیں کرتے رہے اور ٹی وی بھی دیکھا کچھ بچپن کے پرانے قصے بھی سنے امی جان سے آج بہت بہت زیادہ
IMG_20231222_145418.jpg

IMG_20231222_145423.jpg
سردی ہے
میں اپنی ڈائری کا اختتام لکھتی ہوں اپنا بہت سارا خیال رکھیے گا اور دعاوں میں یاد رکھیے گا اللہ کے امان میں رہیں

Sort:  
 7 months ago 

Thank you very much for publishing your post in Steem For Betterlife Community

DescriptionInformation
Verified User✔️
Club Status
No Club
#steemexclusive
Plagiarism Free / AI Article Free
✔️
Bot Free✔️
Beneficiaries
* #burnsteem25
* Community
* Charity

null 25% ❌
steembetterlife ❌
worldsmile❌

Note:

  • Let's increase Steem Power (SP) to support each other by joining at least #club5050
  • Maintain the authenticity of your content to get greater support
  • Only use original photos or copyright-free images by linking the image source

Verified by @𝘩𝘦𝘳𝘪𝘢𝘥𝘪


I invite you to support @pennsif.witness to grow across the whole platform through robust communication at all levels and targeted high-yield developments with the resources available.

Click Here

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57893.29
ETH 3130.56
USDT 1.00
SBD 2.44