#CLUB5050 THE DIARY GAME: 27.03.2022: ось така Нова Пошта...

in SteemFamily2 years ago

Доброго вечора, ми з України!!!

Це мабуть і весь позитив у всій історії.

photo_2022-03-23_18-38-41.jpg

Всі мої відносини з цим перевізником були нормальні. Так були питання, але це все дрібниці. Доставляли все вчасно, але за свої послуги беруть більше всіх. А ось ця посилка змінила все моє відношення до цієї компанії.

Отже з чого все почалося? Для моєї рідної людини відіслали ліки з Луганської області в Запорізьку. Одразу вкажу, що ліки специфічні, так просто їх не отримати. Посилку відправили з адресною доставкою до дому – тобто кур’єр мав вручити особисто. Як тільки ліки відправили, щось мені підказувало – перевір. Я зайшов на офсайт, щоб перевірити, працюють у нас відділення чи ні. Виявилось що в місті не працюють. Але ж посилка відправлена. Питання… Як я її отримаю. Справа була у вівторок, по накладній посилка має прибути у суботу. Дзвоню на гарячу лінію. Оператор мене запевняє, що кур’єр доставить посилку, навіть якщо відділення не працює. Отож я сиджу на дупі рівно аж до суботи. В суботу ліки що є у нас в наявності закінчується, отож прибудуть нові. Все складається добре.

В суботу у нас комендантська година, включно до ранку понеділка. В понеділок вранці я дзвоню на гарячу лінію, адже ліки закінчились а нових в наявності до сих пір немає. Оператор мені повідомляє, що посилка в Запоріжжі на центральному складі (по трекеру вона там лежить ще з середи) та ніякого кур’єра не чекайте, вони не можуть доставити ліки. Тут мене вже бере злість в перше…. Неділю назад мене запевняли що кур’єр буде. За цю неділю нас не захватили рашисти, дорога до Запоріжжя вільна… Так в чому справа???!!! Кинув слухавку. Коли попустив гнів, розпочав шукати шляхи отримання посилки. Я попрохав кращого товариша, який ще зараз у місті, щоб він забрав ліки. Товариш згодився. Я знову дзвоню на гарячу лінію, прошу змінити особу, яка буде отримувати і адресу на запорізьке відділення. Оператор прийняв заявку і сказав, як тільки знайдуть посилку, то мені передзвонять.
Проходе доба, дзвінка нема. Телефоную … Мені повідомляють, що посилку не знайшли. Як тільки знайдуть, то перетелофонують. Пройшла друга доба. Дзвоню знову. Мені мантрою повторюють, як тільки посилку знайдуть, то зателефонують…. Те саме я чув і на третій день… І на четвертий. Мені не давали контакти цього складу, або менеджера чи начальника складу. Не мають права… Йде четвертий день, коли людина без ліків… а вони не можуть знайти посилку…

Спасіння потопаючого – cправа рук самого потопаючого. Мушу сам їхати до Запоріжжя на Брянську 8, щоб забрати своє, бо в телефонному режимі моя заявка зафіксована, менеджер посилено шукає посилку… четверту добу…. Мабуть замучений.. Трясця йому..

Ось такий шлях до міста… куча блок постів … їжаків .. мішків з піском… навіть вирва на дорозі від снаряду…

photo_2022-03-23_18-38-41.jpg

В Запоріжжі як на іншій планеті – життя вирує, банкомати працюють, в магазині повні полички товарів. Про те, що йде війна – нагадують бігборди з дороговказами для рашистського військового човна.

Ось і нарешті та сама Брянська, Центральни склад.

photo_2022-03-23_18-38-41.jpg

Підійшов до менеджера. Розказую всю історію. Пробивають посилку. Так, вона у них. За годину мені її знаходять. ГОДИНУ Карл … ГОДИНУ!!!! Але видати не можуть, ні вмовляння ні погрози не діють… Потрібна накладна. Їдь у якесь відділення бери накладну, повертайся та отримуй посилку… Ви жартуєте???....

Їду на таксі до ближчого відділення.

Воно закрите. Друге на щастя працювало. Взяв накладну. Повернувся. Вручив зі стиснутими зубами менеджеру. І нарешті отримав мою посилку з ліками… Слава Богу… Вся ця історія закінчилася вчора … а ось що ввечері я отримав за смс від Нової пошти….

photo_2022-03-23_18-38-40.jpg

а ось що зараз відображається на сайті по моєму трекномеру…

Screenshot_2.png

якось так..

Що з висновком? Для мене Нова пошта прямує тепер разом з тим човном. Зарікатися не буду, але при любій альтернативі буду користатися нею. Маю надію, що УкрПошта та Міст ексресс будуть працювати.

Sort:  
 2 years ago 

З Укрпоштою буває теж геморно🤷🏼‍♀️ тьху-тьху, але Нова мене ще не підводила. Що ж, в усіх бувають факапи...

 2 years ago (edited)

У це да с посилкою. Раніше чітко робила і все прибувало чітко. В нас така ж ситуація, тільки с книгами. Замовляла 2 березня і тільки сьогодні подзвонили що висилають товар. Почекати пару днів, а то може і більше, . Надіюсь що 3-4 дні і прийде. Ще думаю що із за того що в крайні твориться то і довго так

 2 years ago 

Я все розумію... війна... то був би то товар з магазину, то й грець з ним. Хай хоть місяць катається. Але це були ліки.

 2 years ago 

Я рада, що ліки хоть в таким ганебним чином, но знайшлись і лікують. А от зараз у нас пишуть у телеграмі чи вайбері по місту: треба ліки, куплю! І находяться місцеві, допомогають. Але то мабуть дивлячись від чого ліки. Багато раз бачила назву препаратів і про допомогу, а потім відбій, знайшли, купили і тд.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63501.83
ETH 2650.23
USDT 1.00
SBD 2.81