Club100 || The Diary Game -Better Life || Steemithobby Contest 1 -Share Your Hobby With Us.

in Steemithobby3 years ago

YEDİGÖLLER


Sabahın erken saatlerinde gezimize başlıyoruz. Sizlerle beraber Türkiyenin cennet köşelerinden bir yer olan Yedigöllere gidiyoruz. Tabi bu seyehatimizde elimiz boş olmaması lazım çünkü hepimizin bir hobisi var. Benim gibi sizinde kamp ve seyahat hobileriniz varsa çadırlarınızı odunlarınızı alın. Yoksa akşam biraz sizin için soğuk geçer. Benim çadırda hepimize yer yok. 😊

Yedigöllere girerken bizi bu şekilde bir manzara karşılıyor. Buda bizim neden burada olduğumuzu bir bakıma anlatıyor. Biz kampçıyız, biz izciyiz, biz doğayı seven insanlarız. 😊

Yeterince gaza geldiyseniz yardımcı olunda şu çadırı kuralım. 😊 Ben biraz heyecanlandım ve göl kenarında bir yer kaptım . Fotografın ortasında gördüğünüz tam neredeyse göle düşecek olan turuncu çadır benim. Nasıl bu kadar hızlı kurdun derseniz şimdi o eski çubuklu çadırlar biraz geride kaldı. Otomatik çadırlar var, kurulumu 1 dakika sürmüyor. Neyse köşemiz güzel manzaramız çok iyi. Hava desen mis gibi.

Ayrıca size bir bilgide vereyim sonuçta hem beraber geziyoruz o yüzden beraber öğrenmeliyiz. Çadırımızı kuracağımız yer geçireceğiniz kamp için stratejik öneme sahiptir. Bakın burda boş masa var . Zemin düz, göl kenarı 1+0 hemen çevirin köşeleri. 😊 Bizim getirdiğimiz masa o masaların yanında küçük kaldı gerçe.

Evet yoruldunuzmu bilmiyorum ama bu temiz hava oldukça insan hiç yorgunluk hissetmiyor. Hadi çadırda yer yok dedim ama girip bi bakın içeriden manzara nasılmış. Bugün burada kalıcaz ve sabah uyandığımızda bu mükemmel manzara bizi karşılıyacak.
Ya isterse sc1 ve sc2 birleşip aynı anda bana oy verseler, buradaki mutluluğu bana yaşatamazlar. 😊Bir düşündüm bunu yazarken. 😂

Hadi az laf çok iş. Kahvaltı yapalım daha gezeceğimiz çok yer var. Bir diğer önemli not kampta işten kaçan kişiler görürseniz muhakkak onlara bir iş verin. Her işi kendiniz yapmaya çalışmayın. Hadi biriniz çay demlesin. 😊

.
Ohhh Afiyet olsun temiz havada insan yedikçe yiyiyor. Şimdi bomba gibi gezimize devam edelim. Yedigöllerde karşımıza burası gerçekmi diyeceğiniz çok güzel yerler çıkıyor. Koca koca tatlı su balıkları o berrak suyun içinden kendilerini bize gösteriyor.

11.jpg

Kendinizi tutun gözünüzü alabilir. Bu güzellikler hakikaten onca zahmete değiyor. Hayatın yorgunluklarını bir çırpıda unutuyor insan. İşte bu yüzden benim en büyük hobim gezmek ve kamp yapmak. Şu muazzamlığa bir bakın. Kelimelerim kifayetsiz kalıyor.

5.jpg

Hadi devam edelim daha bir çok güzel yer bizi bekliyor. Bu güzel manzarayı aklınıza kazıyın. Ben boşuna demiyorum Cennetten bir köşe diye. Türkiyeyi gezmediğimiz görmediğimiz için bilmiyoruz aslında. Ama ben sizi her seferinde alıp bi yerlere götürücem. Aslında Yedigöllere gelmemizin sebebi yarın Karadeniz tarafına geçicez. @Habercitr nin benden isteği üzerine yola çıktım. Yol uzun olduğundan burada bir konaklama yapalım dedim. 😊

9.jpg

Akşama kadar herkes serbest gezin, ben ateşi yakarım. 😊Burada Akşamın tadıda ayrıdır. Telefonlar kapatılır. Muhabbet zamanı gelir. Herkes anlatsın içinden geçenleri. Odun ateşinde ısıtın, muhabbetinizle içimizi.
. . . . . . . . . .

Bu gezimde benimle olan @habercitr ve @subconsciousness ı da bu yarışmaya davet ediyorum.Gezmek benim en sevidiğim hobimdir.Hobimi sizle paylaşmak ve sizide dahil etmek beni çok mutlu ediyor.

Sağlıkla Kalın.Hoşçakalın.



Sort:  

Hayat anı yaklayıp yaşamayı bilene güzel 👍güzel manzaralar

Bu paylasimlarla sizde ani yakalayip bu guzel manzaralari gormus oldunuz 😊😇

Hahahhaa😊😊 çok güzelmiş. Manzara süper 🤣 sc lere selam olsun. Bi ara beraberde gezelim 🤣 şöyle Muğla tarafına yolun düşerse 🤣🤣beklerim.

Geçen yaz oralardaydim. Simdi siradaki tatilde Karadeniz ve Doğu taraflari var. Uzun bi zaman oralara yolum dusmeyebilir. 😇 Duserse sclerle geliriz 🤣

Off çok harika bir yer 👍😊 Gidip görmek istediğim yerlerden de bir tanesi.

Cok guzel bir yer gittiginizde bayilacaksiniz. 😇

Insallah gitmek nasip olur 😊

İnşaAllah 😊

Hobiniz de gönderiniz de harika Tebrikler 👏👏

Teşekkürler 😇

 3 years ago 

Bizde kamp yapmadık ama geçerken uğradık, gerçekten çok güzel bir yer 👍

Temiz havasi yetiyor 😇

Çok güzel bir paylaşım olmuş 😇 Bu paylaşımla yeniden Yedigöllere gitmiş gibi oldum. 😊

Teşekkürler.😇 Yedigöllere sayemde 2. kere gitmiş oldun o zaman 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57810.45
ETH 3116.57
USDT 1.00
SBD 2.43