Steemithobby Community || Contest 2 || kremali tavuklu makarna

in Steemithobby3 years ago

Merhaba sevgili steemithobby ailem. Bu topluluğu keyifle takip ediyorum. Umarım benim postumuda sizler keyif alarak okursunuz 🥰 ben yemek yapmayıda yemeyide pek sevmem 🤭 fakat mecburiyetten yaptigim yemekler eşim ve oglum tarafindan sevilerek yenilirse benden mutlusu olmaz ❤ bende bu yarisma aracilığı ile sizlere eşimin ve oğlumun en çok sevdikleri yemeğimin tarifini vermek istedim. Gerçekten bu lezzete hayran kalacaksınız.
Kremalı tavuklu makarna:
Malzemeler:
150 gr tavuk göğsü
1 adet kapya biber
1 adet köy biberi
1 adet soğan
2 parça mantar (isteğe bağlı)
200 ml krema
1 su bardagi domates rendesi
1 su bardağı kaşar rendesi
2 y.k sıvı yağ
Karabiber
Tozbiber
Nane
Tuz
250 gr kalem makarna
750 ml kaynar su

20211110_180719.jpg
Tavuğu küçük küçük doğrayıp suyunu çekene kadan pişiriyoruz

20211110_181714.jpg
Biberleri soganı ve mantarı küp küp doğruyoruz
20211110_181935.jpg
Suyunu çeken tavuğa küp küp doğradığımız soğan biber ve mantarı ekleyip biraz soteliyoruz.

20211110_182233.jpg

Daha sonra rendeledigimiz domatesi ve kremayı ekleyip 2 dk kadar pisiriyoruz.
Kalem makarnayı, tuz, karabiber, toz biber ve naneyi ekliyoruz. Bir tur karistirip kaynamiş suyu ekleyip pismeye bırakiyoruz.

20211110_182900.jpg
Pişen makarnamızı ocaktan alıp üzerine kaşar peyniri üzerine serpiştirip kapağı kapatıyoruz. Buhariyla kaşar peynir eriyecektir. Hemen servis edebilirsiniz. (Tarif 4 kişiliktir)
20211110_193811.jpg
Denemek isteyen herkese şimdiden afiyet olsun. Makarna krema ile birlikte piştiği için gerçekten çok lezzetli oluyo. Çünkü kremayi makarna icine çekiyor. Makarnayı Çocuklarımız icinde vitaminli ve lezzetli bir yemek oluyo. Ben sık sık yapiyorum bu tarifi. Çunku çok basit vakit almayan kolay bir yemek
@elifnaz @svm038

Sort:  

Ellerinize saglik makarnanin her turlusunu cok severim bunuda denicem en kisa zamanda.

Şimdiden afiyet olsun 🥰

 3 years ago 

Ellerinize sağlık. Bir makarna sever olarak tavuklu makarnanın yeri apayrıdır diyorum 🤗

Sade makarna yemeyi sevmeyen ben sayenizde bir tarif daha öğrendim. 😉
Elinize sağlık ilk firsatta deneyeceğim.

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit platformunda aktif olduğunuz için teşekkürler. Bu oy size Sp yapmanız için verildi. Steemit-türkiye topluluğundaki kurallara uyunuz. Arkadaşlarınızı davet ediniz. paylaşım yaptığınız için teşekkürler. Lütfen bu oylamadan sonra Kaliteli gönderi yazmayı unutmayınız. Başarı görevlerini yapmaya devam ediniz. Resmi hesaptaki kuralları okuyunuz.

Steemit türkiye temsilcisi

 3 years ago 

En çok sevdiğimiz makarna tarifi. Ellerinize sağlık. Afiyet olsun.

Çok teşekkür ederim 🥰

Elinize sağlık benim de en sevdiğim makarna türü olabilir 😋

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57258.35
ETH 3065.68
USDT 1.00
SBD 2.33