The Diary Game Better Life 10 Kasım

in Steemithobby3 years ago

Merhaba bugün 0 uykuyla günümü tamamlamak üzereyim. Oğlum ve kızım çok hasta . Hastane randevusu da olunca kahvaltiyi erken hazırladım. Kahvaltı yaptık. Yola çıktık. Ama İstanbuldan beter bı trafik vardı . 20dklik yok 1 saatte anca gelebildik. Neyse ki randevuya yetiştik.
Tabiki trafikte Ahmet beyin duzenledigi yarışmaya katıldım. Bı yandan arabalara bakıp bı yandan çiçekleri buldum 😂

IMG_20211110_101335.jpg

Sonra bulutların resmni çektim. Biraz araba da uyumaya çalıştım. Tabki imkansızdı. Çocuklar ağlıyor trafik sıkıntılı hepimiz öksürüyoruz baya sıkıntiliydi. Neyse ki hastaneue geldik. Cerrahiden alerjiye kandan , teste koşturmaktan biraz daha yorulduk.

Hastaneden ciktik çocuklar köfte yemek istedi. Köfte yemeye geldik.

Sonra eve geldik. Herkes yattı uyudu ben steemit ile ilgilendim. Uyumamak için kendimi zor tuttum. Basım ağrısı başladı. Saatler sonra bilgisayarı kapattım ve flim izlerken biraz uyumuşum.

IMG_20211108_203129.jpg

Güzel bir filmdi tavsiye ederim.
Sonra biraz yemek yedik ve günü bitirdim.

Sort:  

Cok gecmis olsun. Rabbim sifa versin. 🤲

Çok geçmiş olsun şifalar diliyorum🤲🤲

Geçmiş olsun önemli bir şey yok inşallah Sevim hanım

Çok geçmiş olsun

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 61779.77
ETH 2434.59
USDT 1.00
SBD 2.62