#club5050 🎉|| Yeni topluluğumuz hayırlı olsun 🙏🤗🎉

in Steemithobby3 years ago (edited)


Yazıma başlamadan önce sizlerle, #club5050 kampanyasına yaptığım yüksek miktar da desteği paylaşmak istiyorum. Aşağıda ki linkten inceleyebilirsiniz.


https://steemit.com/hive-179764/@miniklady/yueksek-miktar-da-sbd-cevirip-club5050-kampanyasina-destek-oldum-28-sbd


Merhabalar!


Öncelikle böyle bir topluluk kurup, insanların becerilerini, sevdiği şeyleri paylaşma imkanı sunduğu sevgili @ispin hanıma teşekkür ediyorum. 🙏 İnsanların çoğu güzel birşeyler yaptığı veya deneyimlediği zaman bu bilinsin, görülsün ister. O nedenle bu topluluk insanlar için büyük fırsat olacak. Diğer topluluklar da yeterli ilgi ve alakayı göremeyen birçok kişinin burada sergilediği yetenekleri ve güzel işleri direk meraklısına ulaşacak ve gereken ilgiyi görecektir.

Bende uzun yıllar farklı farklı hobiler edindim kendime, makyaj, boyama dikim gibi fakat son zamanlarda en büyük hobim köpeğim Lady oldu. Onunla vakit geçirmek benim için birçok şeyden daha değerli ve anlamlı. Bunun yanı sıra kendisi inanılmaz hareketli bir köpek olduğu için, ekstra bir hobiye vakit ayıramıyorum. Bazen günün nasıl geçtiğini bile fark etmiyorum! Köpeklerin belirli bir yaştan sonra sakinleştiğini biliyor ve o günleri dört gözle bekliyorum. 🙆‍♀️🐕
Şimdilik onunla geçirebildiğim kadar güzel zaman geçirip anılar biriktiriyorum. ( Anı kelimesini telefuz etmek bile kalbim de sızı hissettiriyor. Göz yaşı pıt. 🐕🤎)

IMG_20201021_202130_216.jpg



IMG_20201004_160212_255.jpg

Onu o kadar çok seviyorum ki bir köpeğin bende böylesine duygular yaratıp, uyuyan birçok duyguyu uyandıracağını tahmin edemezdim. Söz konusu o olunca inanılmaz duygusal ve hassas oluyorum. Ona bakmak çok zor birçok fedakarlık gerekti, bazen yorgun düşüp günlerce migren ağrısı çektim, bazen günlerce ağlama krizlerine girdim. Tüm hayatım değişti fakat yinede ondan vazgeçemiyorum.

IMG_20211027_222558_905.jpg

Çünkü bu sevginin gerçekten bambaşka boyutu.. En saf hali! Eminim insanlar sen birde evlat sevgisi gör diyecektir. Biliyorum oda tarifi olmayan bir sevgidir bundan eminim ama çocuğunuza olan sevginiz bir nevi mecburi, onu biz doğurup dünyaya getiriyoruz ve zaten o sevgi bize kodlanıyor. Sahiplenme duygusu ilahi olarak geliyor. Ama bir hayvanla hiçbir bağın olmadan bir araya gelip tüm zorluklarına rağmen onunla karşılıksız bir bağ kurmak çok özel! Ondan hiçbir çıkarım, beklentim yok ama deli gibi seviyorum 🙏🤎🤍 Umarım her insan bir gün bu sevgiyi tadar.

Biraz içimi döktüm umarım hislerime ortak olan birileri bu yazıyı okur. Hoşçakalın!

Sort:  
 3 years ago 

Paylaşım için teşekkürler ☺️ çok samimi bir yazı olmuş. Topluluğuna hoşgeldiniz 🤗

Ben teşekkür ederim 🤗🌺

Ladynin gözleri der susarım☺️🤍
Bu arada tebrikler 🙏🏻

Teşekkür ederim Tuğçe hanım 🤗🌺

Okurken duygulandım o kadar güzel ve haklı yazmışsın ki 🥺 Ben de daha önce Kardeşimin yanına giderken kedilerimden ayrıldım diye çok ağlamıştım 🥺 Hayvan sevgisi bir baska oluyor insanın çocuğu gibi ❤

Ortak duyguya sahip birini görmek ne güzel 🙏💗Bende çocukluğumdan beri bir sürü hayvan büyüttüm inanılmaz bir bağ oluyor çok kıymetli 🙏

Çok kıymetli bir bağ ❤

Evet 🤗

En güzel hobi bir varlığa faydası olan kutsal Sevgi hobisidir sen de lady ile birlikte kutsal Sevgi hobisini bize Çok güzel anlatmışsın yüreğine sağlık tatlı kız😍 Lady ve sen harikasınız🤗

Çok teşekkür ederiz Canımm🙏💗Senin de kedini ne kadar çok sevdiğini biliyorum 🤗🌺

🤗😍

Bir hayvansever daha görmek çok güzel. Lady ve siz çok güzel ve çok mutlu görünüyorsunuz. ☺️

Evet 🤗Çok teşekkür ederiz 🌺💗

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64542.61
ETH 3460.20
USDT 1.00
SBD 2.51