Club100 || Contest 1 || Share Your Hobby With Us || Yemek yapmak

in Steemithobby3 years ago (edited)

Merhabalar, topluluğun ilk yarışması herkese hayırlı olsun. Kuvvetli rakipler görüyorum ama hepsini geride bırakmayı umuyorum 🤓

42E26FB6-50D6-4C89-8C16-C1D16CBFC797.jpeg

Benim hobim yemek yapmak. Zaten sayfamdaki postlara da baktığınızda iki üç posttan biri yemek paylaşımı oluyor. Yemek yapmak benim için eğlenceli ve stres giderici. Özellikle tadı güzel oldu mu gerçekten emeğime değdiğini düşünüyorum.

Bir aşçı kadar iyi yemek yapamasam da bazı yemeklerimin tadı enfes oluyor tabii ki hepsi değil 😅

AD2D204F-D70E-4BFA-AC7F-ADC5E09F52A3.jpeg

Yemek yapmaya bundan yaklaşık on sene öncesinde başladım. Annem çalıştığı için okuldan geldiğimde kendi yemeğimi kendim yapmak zorunda kalıyordum. Bu benim için o zamanlar zor olsa da şimdi el alışkanlığı ve hız olarak avantaj sağladı.

Yemek yapmaya tabii ki de yumurta kırarak başladım. Daha sonra makarna, kısır ve sulu yemekler olarak devam etti. Çok uğraştırıcı yemekleri yapmayı sevmiyorum. Ama bazıları var ki ne kadar emek verirseniz o kadar lezzetli oluyor. Onlar istisna oluyor. Ne de olsa istisnalar kaideyi bozmaz.

73B75619-491A-4755-ACEE-F6E43AE56909.jpeg

Keki çok severim ve annem de kek yapmamak konusunda kararlıydı. Ben de lisenin yaz dönemindeyken evde her gün kek yapıyordum ve sürekli çöpe dökülüyordu. Tadı çok kötü oluyor ve asla kabarmıyordu. Evde kimse yemiyordu. Şimdi ise kabartma tozunu katmayı unutmadığım sürece (bunu da yapmıştım) harika kekler yapıyorum. İstediğim çeşit keki yapabilirim. Yemek konusunda da aynı. Göz kararı yerine internetten tarifine bakarak çok güzel yemekler yapabiliyorum. Bu güzel lezzetleri yedikten sonra sporumu da yapmayı ihmal etmiyorum. Bedenimin dengesini korumaya çalışıyorum.

Hobim hakkımda paylaşacaklarım bu kadardı. Hobilerimize vakit ayırabileceğimiz bol zamanımız olsun 🌟

@arzum ve @gulfuren arkadaşları yarışmaya davet ediyorum.

Sort:  

Oooo harika😊
Davet için teşekkürler...

Rica ederim ☺️

 3 years ago (edited)

Elinize sağlık hepsi harika görünüyor 😊 Davet için teşekkür ediyorum 🙏🏻

Yorumunuz için ben de teşekkür ederim 🙏🏻

Elinize sağlık çok güzel gözüküyor 🙏🏻

Teşekkür ederim ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57956.22
ETH 3126.99
USDT 1.00
SBD 2.45