You are viewing a single comment's thread from:

RE: #club100 Steemithobby Community \ Contest \ Tell Us About Your Day \ 8/07/2022 /Karşıya Sahilde Yürüyüş

in Steemithobby2 years ago

Gülşen ablam yıllardır senden senin enerjinden bahsederdi bense dinlemiş ama anlamamıştım. Seni tanıyınca o kadar güzel anladım ki. Çok çok çok iyi geldin bana sayende farkındalığım arttı. Anladım ki mutlu olmak elimizde. Sadece biz karar vereceğiz yaşadığımız olayla mutlu mu mutsuz mu olacağımıza. Sayende mutluluklarım arttı.

Daha önce bir banka oturup çiçeklere baksaydım onlardan enerji alacağımı hiç düşünmezdim. Senle yine bir şey daha öğrendim. İyiki varsın 😘

Sort:  
 2 years ago 

Böyle yorumlar okuduğum zaman çok mutlu oluyorum. Yaşamdaki görevimi yerine getirebildigi görmek bana huzur veriyor 💖

Yaşam amacım insanların kendilerinin farkına varıp , hayatlarında huzurlu anlarını çoğaltabilmelerine yardımcı olmak. Senin gibi güzel insanların yorumları beni daha da motive ediyor.

Huzurunuz daim olsun 🌷

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64153.02
ETH 3205.80
USDT 1.00
SBD 2.63