👍club5050 | | | Share Your Hobby With Us \ Contest 1 | | |Bisiklet sevdası

in Steemithobby3 years ago (edited)

Herkese merhaba arkadaşlar 🤗

Öncelikle #club5050 için cüzdanıma gelen her miktarı %50 olarak steem power a çevirdiği mi belirtmekle başlamak istiyorum postuma. Her ne kadar bu zamana kadar %100 Power yapıp da @steemcurator01 den gerekli desteği alamazsam da bu postumda alacağıma inanıyorum. Cüzdanım incelendiği zaman bu zamana kadar platformda ne kadar az nakit çıkışı yaptığım görülecektir. Umarım bu sefer güzel bir destek alırım 🤗

Bu linkte de benim yapmış olduğum steem power miktarını görebilirsiniz

Sevgili @ispin arkadaşımızın kurmuş olduğu @steemithobby topluluğunda başarılar dileyerek, ilk yarışma paylaşımımı yapmaktan mutluluk duyarım. Kendisine böyle güzel bir topluluk oluşturduğu için teşekkürlerimi sunuyorum. Umarım bu toplulukta güzel destekler alarak bizlere destek olmaya devam eder.

IMG20191110175817.jpg

Resimde görmüş olduğunuz bisikleti 8 sene önce almıştım. En sevdiğim hobilerim arasında bisikletle gezmek olduğunu söyleyebilirim. Bisikletle gezerken kendimi hür uçan bir kuş gibi hissediyorum.

IMG20191110175804.jpg

Ben küçükken abimin bir bisikleti vardı ailem kız kısmı bisiklete bitmez düşüncesi ile benim bisiklete binmemi istemezdi. Ben de kaçak göçek gizlice abimin bisikletle alıp gezmeye çıkardım. Tabii ki ailemin haberi olmazdı. Bisiklet binmeyi bana komşumuzun kızı öğretmişti. O dönemden bu döneme içimde bir ukte kalmış olmalı ki seneler sonra ben yukarıda görmüş olduğunuz bisikleti almış bulundum. Kendim için almış olduğum en güzel hediyelerden biriydi bisiklet. Müsait zamanlarımda bisiklete binip gezmek beni çok mutlu ediyor, bana keyif veriyor.

IMG20191221155151.jpg

Her ne kadar yaşım ilerlemiş de olsa, bisiklete binmeyi seviyorum. bisiklet sadece çocukların binebileceği bir hobi aracı değil. Biz büyükler de bisiklete binerek hem spor yapmış oluyoruz, halde ruhumuzu doyuruyoruz. İnsanın kendisi için yapabileceği en güzel şey kendisini mutlu edecek alanların içerisinde olmak. Bisiklete binmek de beni en çok mutlu eden alanlardan bir tanesi. Eminim benim gibi bisiklet sevdası olan arkadaşlar da aynı şekilde düşünüyorlardır.

IMG20211028142454.jpg

@uzercanan ve @mesafe arkadaşlarımı bu güzel yarışmaya katılmaya davet ediyorum 😊

Sağlıcakla kalın sevgili dostlar 🙏

9vWp6aU4y8kyJM9JABQLS7EhjmU3VVqJQJsLHz322hBz7Djfp9W2YGewxQPGs6XiHkomLVr3x4uv9mwZg5Xako2yASm3ZMkTKtvjgJTnBNj7oJWxFSwMc5s9jaZYMpeTSFszZZe2CH6QAzPn6.jpeg

Sort:  
 3 years ago 

maşallah oyunuz bol olsun inşallah

Çok teşekkür ederim 🤗

 3 years ago 

Çok güzel bir paylaşım olmuş. Umarım SC görecektir seni ☺️🙏

Çok teşekkür ederim 🤗 uğrasın artık 🙏

Sana iyi gelen sevdiğin seyleri yapmanın yaşı yoktur. Ne güzel anlatmışsın. Başarılar dilerim

Çok teşekkür ederim güzel arkadaşım 🙏☺️😍 beğenmene çok sevindim 🤗 senin de çok güzel hobilerin var.

Bisiklete binmeyi bende çok severim

Bisiklete binmeyi sevmeyen yoktur bence. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için:)

👍👍

🙏👍

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62025.78
ETH 2417.09
USDT 1.00
SBD 2.49