You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Food Diary Game | Season [8️⃣] | 17-04-2022 | Delicious Tiramisu from the Patisserie... #club100

in SteemFoods2 years ago

Menünüz bugünde çok güzel. Allah oruclarimizi kabul etsin. Artik Ali bey bugün ne yapmış diye merak edip sayfanızı takip etmeye başladım 😊. Bizede değişik menü seçenekleri sunduğumuz için teşekkürler 🤗

Sort:  
 2 years ago 

Merhaba : @myblueworld

Beni takip ettiğiniz için çok teşekkürler, ben de sizi takip etmeye başladım az önce... 🙂

Hepimizin tuttuğu oruçların kabul olması dileğiyle, Ramazan çok özel bir ay. Geçmişte çok daha sıcak havalarda oruç tutuyorduk, bu yıl daha kolay tutabiliyoruz.

Menümü beğenmenize sevindim, siz de gün içindeki yemek ile ilgili aktivilerinizi bizimle The Food Diary Game başlığında paylaşabilirsiniz. Geçtiğimiz gün hazırladığınız hamburger harikaydı. 🍔

Takip ettiğiniz için teşekkürler ☺️
Evet bu sene daha kolay oruç tutabiliyoruz, Allah kolaylık veriyor.
Cocuklardan vakit bulup düzenli yazamiyordum ama artik düzenli bir şekilde yazmaya baslicam inşallah.
The Food Diary Game ilede paylasim yapmaya calisicam
Teşekkürler 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 58399.10
ETH 2475.73
USDT 1.00
SBD 2.38