Club100 // Thediarygame Betterlife// 29.08.2022 //Beslenme Günlüğü

in SteemFoods2 years ago

Günaydın herkese bugün sizlerle geçtiğimiz hafta cuma günü olan beslenmenin
paylaşacağım.

Screenshot_2022-08-29-09-48-33-42_c0d35d5c8ea536686f7fb1c9f2f8f274.jpg

Kahvaltıda yalnızca hurma ve sade kahve içtim.
Bu kahvaltı diyetisyenimle birlikte hazırladığımız listeme göre ayarlandı. Ben kahvaltı yapmayı pek seven birisi değilim. Uyandığımda karnım pek aç olmaz o nedenle sabahları güne sade kahve ve hurma ile başlamayı uygun bulduk. Ayrıca kahve de oldukça yok tutuyor. Kendime gelmemi sağlıyor.

IMG20220810092330.jpg

Kahveden bir saat kadar sonra yeşil çay içtim. Yaptığımız ölçüme göre vücudumda 7 kg ödem mevcut. Sanırım bunun nedeni çok tuzlu yiyor olmam. Şimdilik tuza bir süre veda ettim.

Okulda olduğum için bugün pratik bir öğlen yemeği tercih ettim. Fotoğrafını çekmeyi unuttum ama sizlere öğle yemeğinde ne yediğimi söyleyeyim.

3 kaşık yulaf ezmesi
1 su bardağı süt ( diyet listemde laktozsuz yazıyordu ama ben yarım yağlı kullandım)
1 adet küçük boy şeftali.

Öğlen biraz biraz acıktığımı hissettim ama bu yediklerim az da olsa beni doyurdu.

Akşam ise et köfte ve salata ayran vardı. Akşam yemeği gerçekten iyiydi. Ben zaten diyet yapmadan önce de akşam yemeklerini çok önemserdim. Yani benim için yemek yenecek en önemli öğün akşam yemeğidir. Sabah kahvaltısı yapmadan ya da öğlen yemeği yemeden günü geçirebilirim ama akşam yemeği yemediysem kendimi kötü hissederim.
IMG20220808172819.jpg

IMG20220719202117.jpg

Köfteleri fırında pişirdim. Bir besinin nasıl piştiği de kalori değerini ektiliyor. Kızartmaları uzun süredir fırında yapıyorum. Bu şekilde daha sağlıklı oluyor. Ben bu durumu bilmiyordum. Bunu iki yıl önce Karatay beslenmesi yapmaya karar verdiğimde canan karatayın kitabından öğrenmiştim.
Elbette güzel bir salata da hazırladım. Salata için yalnızca bir tatlı kaşığı zeytin yağı kullandım. Ben aslında salatayı bol zaytinyağlı severim ama bir süre zeytinyağını da ölçülü tüketeceğim. Bakalım artık bu kilo probleminden kurtulabilecek miyim?
Pazartesiden itibaren sizlerle günlük öğünlerimi paylaşacağım. Daha önce de bir çok kez diyet maceram oldu ama bu sefer diğerlerinden farklı olarak profesyonel yardım alıyorum. Aslında iki hafta önce başlamıştım ama elimde olmayan sebeplerle ara vermem gerekti. Geçtiğimiz cuma günü tekrar başladım. Bu sefer istediğim kiloya kavuşacağıma inanıyorum bakalım süreç nasıl geçecek.
Şimdilik anlatacaklarım bu kadar.
Hoşçakalın.

Sort:  

Afiyet olsun .hocam kitabınız dikkatimi çekti benim de okuma listemde bakalım nezaman okumaya fırsatım olur :)

 2 years ago 

Çok güzeldi kesinlikle okumalısın sonu ters köşe yaptı

 2 years ago 
Rules to FollowRemarks
1. Steemexclusive
2. Club#club100
3. Plagiarism Free
4. Member
5. Beneficiary
6. Date31 AUG 22


sew.png

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62299.02
ETH 2440.23
USDT 1.00
SBD 2.65