You are viewing a single comment's thread from:

RE: Club100 👍Steemit Engagement Challenge W2- D5 || You've never seen me like this. - Perfect Bread Making. 👨‍🍳🥖

in SteemFoods2 years ago

Yemek yapmak keyifli olduğu kadar, zahmetli bir iştir. Saatlerce uğraşır bir tabak yemek çıkarırız sonrasında, 10 dk içerisinde yemeği tüketiriz.

Sizinde yapmış olduğunuz ekmek neredeyse 1 gününüzü almış ama yemesi çok fazla sürmemiş :)

Ekmeği gördüğümde çok şaşırdım, gerçekten dışarıdan aldığımız ekmeklerden çok daha güzel görünüyor :)

buda demek oluyor ki emek verdiğimiz sürece gerçekten herşeyi yapabililiyoruz.

Elinize sağlık diyorum ve başka yemeklerinizi görmeyi, dört gözle bekliyorum :)

Sort:  

Aynen dediğiniz gibi. Zahmetli bir iş. 1 gün boyunca uğraştım ve sıcak sıcak yemesi dakikalarımızı aldı. :)

Aslında biraz inat ettim. Ne kadar güzel ekmek yapabilirim diye uğraştım ve araştırdım. O ekmeği yaparken defalarca aynı videoyu izledim. Evet emek vermek kesinlikle önemli.

Teşekkürler güzel yorumunuz için. Bu aralar fazla mutfağa giremiyorum ama girersem mutlaka paylaşırım . :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57956.22
ETH 3126.99
USDT 1.00
SBD 2.45