Pepperoni Pizza - Sucuklu Pizza

in SteemFoods3 years ago

Hello, SteemFoods family.

Today I'd like to share with you the pizza recipe I made by fermenting dough. I also make pan pizza, but my parents like it better when I make dough. We don't order pizzas from outside anymore. They think the pizza I make tastes better.

Merhaba SteemFoods ailesi.
Bugün sizlere hamur mayalayarak yaptığım pizza tarifini paylaşmak istiyorum. Tava pizza da yapıyorum ama hamur mayalarak yaptığım pizzayı ailem daha çok seviyor. Dışarıdan pizza siparişi artık vermiyoruz. Benim yaptığım pizzayı daha lezzetli buluyorlar.

IMG_20210428_135327.jpg

You can keep this dough in the fridge for two days and make it again. It depends on the tray you're going to use, two trays of pizzas come out with the measurements I use. If you want to make a single tray, you can prepare your dough using half the dimensions.

Yapmış olduğum bu hamuru, buzdolabında iki gün bekletip tekrar yapabiliyorsunuz. Kullanacağınız tepsiye göre değişir , kullandığım ölçüler ile iki tepsi pizza çıkıyor. Tek tepsi yapmak isterseniz ölçülerin yarısını kullanarak hamurunuzu hazırlayabilirsiniz.

Pepperoni Pizza

Dough ingredients

*6 cups flour
*1 and a half cups less warmed water
*1 cup milk
*1 egg
*1 teaspoon salt
*1 teaspoon sugar
*1 pack of instant yeast

Sucuklu Pizza

Hamur Malzemeleri

*6 bardak un
*1 buçuk bardak daha az ısıtılmış su
*1 bardak süt
*1 yumurta
*1 tatlı kaşığı tuz
*1 tatlı kaşığı şeker
*1 paket hazır maya

IMG_20210428_121856.jpg

Dough ingredients

*1 spoonful tomato paste
*1 spoon pepper paste
*Sliced pepperoni (as many as you want)

  • 1 teaspoon thyme
    *1/2 cup olive oil

*Grated and sliced cheddar (as many as you want)

I put half the olive oil in the dough. I use half of it to shape the dough. Makes it easier for the dough to form without sticking to the hand.

Hamur Üstü Malzemeleri

*1 kaşık domates salçası
*1 kaşık biber salçası
*Dilimlenmiş sucuk (istediğiniz kadar)
*1 tatlı kaşığı kekik
*1/2 su bardağı zeytinyağı
*Rendelenmiş ve dilim kaşar (istediğiniz kadar)
Zeytinyağının yarısını hamura koyuyorum.Yarısını hamura şekil verirken kullanıyorum. Hamurun ele yapışmadan daha kolay şekil alıyor.

IMG_20210428_124252.jpg

I didn't measure it in pepperoni and cheddar. Because we like pizza with lots of pepperoni and cheddar :)

Sucuk ve kaşarda ölçü vermedim. Çünkü biz bol sucuklu ve kaşarlı pizza seviyoruz :)

How pizza dough is made:

Yeast and sugar are melted in less warm water. All ingredients are mixed. a dough with the softness of the earlobe is obtained.
Then this dough is left in the refrigerator for 8 hours. If you want to cook quickly, leave it for 5 hours. The more the dough stays in the fridge, the better. It happened when I did it without waiting.

Pizza hamurunun Yapılışı:
Az ılınmış suda maya ve şeker eritilir.Tüm malzemeler karıştırılır. kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde edilir.
Daha sonra bu hamur, buzdolabında 8 saat bekletilir .Çabuk pişirmek isterseniz 5 saat bekletebilirsiniz. Hamur, dolapta ne kadar durursa bir o kadar güzel oluyor.Bekletmeden yaptığımda oldu.

IMG_20210428_123559.jpg

I'm splitting the dough in half. I put one in the closet and make pizza again the next day.

Hamuru ikiye bölüyorum. Birini dolaba koyup ertesi gün tekrar pizza yapıyorum.

IMG_20210428_132739.jpg

IMG_20210428_133716.jpg

Using olive oil, I spread the dough on the tray. You can open it with a roller and place it on the tray.
Leave the edges a little thick.

Zeytinyağı kullanarak hamuru tepsiye yayıyorum. Merdane ile açıp tepsiye yerleştirebilirsiniz.
Kenarları biraz kalın bırakıyoruz.

IMG_20210428_132848.jpg

We put some water, mix the tomato, pepper paste and thyme and spread it over the dough.

Biraz su koyarak domates,biber salçası ve kekiği karıştırıp, hamurun üzerine yayıyoruz.

IMG_20210428_133143.jpg

IMG_20210428_133346.jpg

We spread the grated cheddars on top and place the pepperoni.

Rendelediğimiz kaşarları üzerine yayıp, sucukları yerleştiriyoruz.

IMG_20210428_133435.jpg

IMG_20210428_133518.jpg

We place it one below the middle of the oven heated at 200 degrees. It cooks in 20 minutes. Cooking time varies according to each oven. Please consider this.
My parents love a lot of cheddar, so after 15 minutes, I take it out of the oven and line it with a slice of cheddar. I put it back in the oven and bake it for another five minutes.

200 derece ısıtılmış fırının ortanın bir altına doğru yerleştiriyoruz. 20 dakikada pişiyor. Pişirme süresi her fırına göre farklılık gösterir.Lütfen bunu dikkate alın.
Ailem bol kaşarlı sevdiği için 15 dakika sonra fırından çıkarıp,üzerine dilim kaşarlı diziyorum. Tekrar fırına koyup,beş dakika daha pişiriyorum.

IMG_20210428_134341.jpg

Our pizza's cooked. You can use mushrooms, corn, peppers according to your request.

Pizzamız pişti. İsteğinize göre, mantar,mısır,biber kullanabilirsiniz.

IMG_20210428_135414.jpg

I wish you to eat every meal you cook with your family, loved ones with pleasure and health.

Enjoy your meal :)

Pişirdiğiniz her yemeği aileniz ile, sevdikleriniz ile keyif ve sağlıkla yemenizi diliyorum.
Afiyet olsun :)

IMG_20210428_135821~2.jpg

Sort:  

Çok leziz gözüküyor, resmen acıktığımı hissettim şuan :)

Beğenmenize sevindim. Teşekkür ediyorum :)

Bende 😀

Ne muhteşem bir yemek :) ellerine sağlık. Pandemi boyunca ev yapımı pizza kurtarıcım oldu

Pandemide mutfaktan çıkmadım neredeyse. Ekşi mayalı ekmek yaptım. Fırına bile gerek kalmadı :)

Pide, lahmacyn, ekmek , pizza, katmer :) tek sıkıntım mutfak ufak salona malzeme taşımam gerikiyor :))

Kaç gündür pizza yapmayı düşünüyordum. Bugün de dünden kalan yemeğim var. Fotoğrafları görünce sabirsizlandim afiyet olsun

Ellerine sağlık.. Afiyet şifa olsun..

Teşekkür ediyorum:)

 3 years ago 

Ellerine sağlık. Nasıl da güzel görünüyor. Afiyetle

Beğenmenize sevindim🙂Teşekkür ediyorum

Elinize sağlık

Teşekkür ediyorum 🙏🏻

Excelente, se ve muy deliciosa amiga @gulfuren

Gracias🙂

Çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık 🤗

Teşekkür ediyorum 🙏🏻🌺

Görüntüsü güzel. Tadı nasıl acaba?

Denemeniz gerekiyor. Yapılması aslında çok kolay ve keyifli :)

looks delicious.
thanks for the recipe

Ben teşekkür ediyorum 🙏🏻

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 56544.71
ETH 3000.89
USDT 1.00
SBD 2.17