You are viewing a single comment's thread from:

RE: steemit Engagement Challenge Season 5, Week 1- Elections In My Country || by @yousafharoonkhan

in Steem4Nigeria2 years ago

پاکستان میں الیکشن کے بارے میں آپ کا جائزہ 100% درست ہے۔ میں پاکستان طارق انصاف پارٹی میں بطور سیاسی رہنما کام کر رہا ہوں۔ ہماری پارٹی کرپٹ الیکشن کمیشن افسر کے خلاف کام کر رہی ہے اور بہت جلد ہماری پارٹی کے چیئرمین عمران خان کرپٹ الیکشن کمیشن افسر کے خلاف ہڑتال کا اعلان کرنے والے ہیں۔ میں اس مقابلے کے لیے اپنی پوسٹ لکھتا ہوں۔ مجھے اس مقابلے میں مدعو کرنے کے لیے پیارے @yousafharoonkhan کا شکریہ۔ آپ کی پوسٹ پوری دنیا کے لیے معلوماتی اور مددگار ہے۔

Sort:  

طارق خان آپ سٹیمیٹ پر مشہور سیاسی شخصیت ہیں۔ آپ نے سیاست میں بھی حصہ لیا اور پاکستان میں کئی الیکشن جیتے ۔ آپ اپنے گاؤں کے شہر کے نوجوانوں کے پسندیدہ ہیں۔ مجھے امید ہے کہ آپ کی انٹری پوسٹ اس سلسلے میں بہت مددگار اور معلوماتی ہوگی۔ میری تعریف کے لیے آپ کا بہت شکریہ۔

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59391.37
ETH 2525.88
USDT 1.00
SBD 2.47