The Diary Game 06/16/2023 Алиса, efiit #88steemCreated with Sketch.

in SelfDevelopment Clublast year

The DIary Game, копия, копия, копия, копия (2).png

88 день!

План на сьогодні

  • запустити домен efiit.com
  • повісити шаблон на efiit.com (для цього редагувати)
  • написати звіт свідка
  • запустити конкурс WorkPlace4
  • підбити підсумки WorkPlace3
  • нагородити переможців та розіслати призи
  • опублікувати 88 пост The Diary Game

Вже насичений перелік. А за 5-6 годин хочу поїхати на репетицію. Адже треба ще займатися оглядом та технічною частиною efiit.com

Що ж, робитимемо.
Зараз 11:52, я в альтанці. Літо, сонце, чудова погода, тиша.

Побутові питання займають багато часу, звичайно ж. Крім того, внутрішні переживання.

Однак, ми йдемо вперед, правда?
Розвиваємось. Не дарма ж спільнота називається SelfDevelopment Club.

І проект EFIIT.COM – Освіта для натхнення! (Інтерактивні Тренінги) :)

15:00

займаюся шаблоном

нарешті зробив)
так як це поки що шаблон, то я написав маленький скрипт щоб видалити всі посилання

const replaceInternalLinks = (inputString) => {
   // Регулярний вираз для пошуку посилань на внутрішні сторінки
   const regex = /<a\s+[^>]*href="([^"]*\.html)"[^>]*>/gi;
  
   // Замінюємо посилання на символ "#"
   const result = inputString.replace(regex, '<a href="#">');
  
   return result;
};

// Приклад використання
const input = 'Це текст із посиланням на Google: https://www.google.com';
const output = removeLinks(input);
console.log(output);

Ось уже виклав шаблон першої сторінки.
Так виглядатиме сайт курсів efiit.com – хоча зараз тільки на моєму ноутбуці виглядає добре, а з мобільного вже немає.

Я провів Алісу на поїзд, і мене так сильно вразило з нею спілкування, що я, можливо, поїду в гості до неї в місто. Тому що я тільки з нею почав спілкуватися нещодавно - а вона поїхала до себе в рідне місто і явно не поспішатиме повернутися. Тобто може на тиждень чи навіть більше.

Після того, як я її провів, я спілкувався з Наталкою, Пашею, Юлею, і повернувшись додому - застав батька Феофіла і спілкувався з ним годині ночі. Тому лише зараз публікую пост.

Дякую вам за увагу
Гарного дня!

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58752.84
ETH 3153.55
USDT 1.00
SBD 2.44