You are viewing a single comment's thread from:

RE: 😱 !Der Russe ist böse - der Amerikaner ist gut ! Der Häuptling dreht total ab ! 😨

in Deutsch Unplugged6 months ago

thank you guys @steemcurator03 (Team Foresight) and @sduttaskitchen for such a nice start in the early days of the new year, I´m glad that you´re around here 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.04
TRX 0.32
JST 0.082
BTC 59522.21
ETH 1570.73
USDT 1.00
SBD 0.42