Живу від четверга до четверга.

in Ukraine on Steem20 days ago

Усім привіт...

Ось і четвер, життя триває...День бабака, коли ти не в себе вдома...Знаю, що жити минулим не можна, квапити майбутнє не можна...Отже, треба жити сьогодні і зараз ...Якось я слухала мудрість щодо Ютуб про те, що минулого немає, є минуле Сьогодення, майбутнього немає - є майбутнє Сьогодення...А ось сьогодення Сьогодення є - це зараз... Погода зранку набирає обертів, сонце все вище - значить, буде знову спека ... Нікуди Я не ходжу, все більше спілкуюся з Мухою (собакою). то з Фількою - кішкою ... А ще Скайп і по телефону з родичами і подружками. Усі прогулянки – це із собакою неподалік будинку. Щоб можна сказати, досі погано орієнтуюсь у чужому місті. Хоча краса природи радує) Її не потрібно вишукувати з телефоном - вона на кожному кроці. Просто потрібно вміти дивуватися і вчитися радіти цій красі.

IMG_20240625_131933_186.jpg
Квіти, дерева, які перешіптуються один з одним, блакитне живе небо... Колись у юності, лежачи на піску на березі моря, я дивилася на небо і говорила сама з собою в риму: "Очі примружила трохи, глянула вгору на хмари , і здалося мені, що раптом - все стало казковим навколо" (російською - це виходить у риму) Я з дитинства говорю в риму - з самого дитячого садка) Не знаю, що це? Дар божий чи хвороба)) Коли я працювала тамадою у вихідні, теж весілля та ювілеї вела у риму, писала ексклюзивні сценарії, жартівливі посвяти кожному гостю. Зараз на замовлення не люблю писати - тільки те, що саме приходить, записую... Мабуть, старію... Раніше, коли я з'являлася десь у компанії, всі казали, що буде весело)) А сьогодні, коли я бачу навіть щось хороше - сльози...

IMG_20240625_130501_596.jpg

Ось, на шляху мені трапився ялівець... У нас у Маріуполі я його не бачила... Або просто не помічала...

IMG_20240625_131917_696.jpg

Завжди, коли зустрічаю цікаву рослину - лізу в пошуковик ... І як Сократ перед смертю сказав: "Я знаю, що нічого не знаю")) Так і я розумію, що років мені чимало, а нічого не знаю про те, що мене оточує ... Ось цікаве про ялівцю: В давнину рослина вважалася ефективним засобом проти зміїних укусів, а на Русі з цього дерева виробляли посуд, здатний зберегти свіжість молока навіть у спекотну погоду. Ефірна олія, корінець та шишкоподібні плоди ялівцю здавна застосовувалися для виготовлення лікарських препаратів від різних захворювань. Крім того, молоді шишкоягоди рослини знайшли широке застосування в кулінарії: їх використовують для приготування супів, маринадів, паштетів, соусів, а також як приправу до м'ясних страв. Деякі види цього хвойника є унікальним матеріалом для виготовлення олівців, тростини та різних виробів.

IMG_20240625_131912_030.jpg

IMG_20240625_131927_617.jpg

Повертаюся додому - небо таке ж - синє-синє))

IMG_20240625_130523_956.jpg

По дорозі зупинилася біля пня і подивилася на його розкриту долоньку - скільки ліній життя у нього) Який прекрасний цей світ ... А, якщо ще з четвертої ранку співають птахи - то все ж життя - це Подарунок... Іду писати вірші, поки нагуляла собі настрій))
IMG_20240625_130632_003.jpg

Так, ще дві нові фотографії мого Азовського моря...

IMG_20240625_132508_894.jpg

IMG_20240625_132514_835.jpg

Дякую всім, хто прийшов у гості.

Бажаю всім друзям та моїм читачам збуту всіх мрій)

Нехай буде мир, щастя, любов у ваших душах!

Дякую за підтримку!

Ольга Зоря

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65248.25
ETH 3471.40
USDT 1.00
SBD 2.51