UA/EN Флеш-моб «Гарний настрій» / Flash mob «Good mood». Творити добро

in Ukraine on Steemlast month

Всім привіт!

Коли мені хочеться підняти собі настрій, я гортаю фотографії, які збереглися в галереї. А вчора мені моя внучка запропонувала подивитися фотографії, які були в її телефоні... Яка Сашенька розумниця, що зберегла їх, як я раділа, згадуючи її личко в дитинстві...

IMG_20240405_171029_947.jpg

Яка вона була смішна бешкетниця)) Онук у мене з дитинства був серйозним, добре вчився, знав багато віршів напам'ять. Пам'ятаю, як мій покійний син Ванечка перевдягся у діда Мороза і ми прийшли до онуків на новий рік. Ванечка змінив голос до невпізнання і попросив почитати вірші, за кожен вірш читача чекав приз. Даник читав одне за одним, а Сашенька не любила читати вірші і насилу і неохоче їх навчала до свят у дитячому садку.

IMG_20240405_171051_038.jpg

Але призи від діда Мороза хотілося отримати теж... Вона подумала і вирішила, дивлячись на квартиру навколо себе - з висловом розповісти дідові Морозу, що вона бачить, стала сама на ходу вигадувати свої вірші та декламувати прозові рядки, як вірші: "От стоїть акваріум, у ньому плавають рибки, а на стіні висить картина, а на дивані плюшевий ведмедик! Ура!

IMG_20240405_171056_973.jpg

Звичайно, дідусь Мороз вручив приз і Сашкові, хоча серйозний Данилко, він старший за Сашеньку на чотири роки, протестував, казав, що це нечесно, це не вірші, але я заступалася, хвалила Сашу, що вона робить спроби писати вірші)) Потім мої онуки з батьками переїхали на нове місце проживання і мені їх не вистачало. Якось я зібралася і все ж таки поїхала до них - добиралася три доби, спочатку автобусом, потім поїздом. Пам'ятаю наші прогулянки містом, пам'ятаю величезні кульбаби та чисте повітря, у місті було багато ялинок та кедрів. Я виїхала з Маріуполя в літньому одязі, вже ходила на море, а тут довелося ходити в куртці.

IMG_20240405_171134_720.jpg

IMG_20240405_171140_285.jpg

IMG_20240405_171144_784.jpg

Ось такими ми були десять років тому, але час летить швидко, сьогодні онуці – 18 років, а онукові – 22 роки. І хоча у онуки сьогодні в телефоні я записана, як "бабуся-35 років", (жартома) - час змінив і обличчя, і колір волосся ... Залишився тільки внутрішній стан душі, віра в щастя і бажання посміхатися і шукати привід для посмішки))

IMG_20230728_164624_566.jpg

Це ми з дорослою Сашенькою. Вона навчається у коледжі за фахом – дизайнер. Естетичний смак відчувається у всьому: у підборі одягу, у зачісці, у приготуванні та оформленні страв. Наразі вона готує курсову роботу - арт-об'єкт "Ліра в грецькому храмі". Я любуюся, як вона володіє різними інструментами: вирізує, випилює, клеїть, робить колони, хмару, ліру - все це з піноплену). Ось одна з деталей арт-об'єкта:

IMG_20240406_102709_900.jpg

Сьогодні я живу поруч із онуками, дякую Всевишньому за те, що я відчуваю себе щасливою, коли спілкуюся з ними. Данік багато читає, навчається в інституті та працює у заводі за комп'ютером, за спеціальністю – освоює програмне забезпечення комп'ютера.

30310.jpg
А онука Олександра вражає мене тим, як вона вміє бачити цей світ. Іду з нею бувало, а вона раптом з телефоном відбігає вбік - то метелика побачила, то сонечко на траві, то бруньку на дереві) Її фотографії завжди дивно привабливі. Ось деякі з них:

IMG_20230329_140217_374.jpg

Я люблю природу та тишу. Це особливий стан миру та душі.

IMG_20230511_165125_190.jpg

Поза природою і тишею не можна зрозуміти красу.

IMG_20230502_082501_046.jpg

Все первозданне - це навколишня природа. Все велике відбувається в тиші з усмішкою та надією на краще.

IMG_20230429_133054_626.jpg

Вміти чути тишу - це означає бути здатним почути себе та свою душу.

IMG_20230505_155135_188.jpg

Дар бачити красу в звичайнісіньких речах приносить в будинок щастя і робить життя прекрасним. Як я писала у своїй першій книзі "Абетка духовності": "Творити Добро прийшли ми у світ - такий духовний орієнтир").

29558.jpg
Дякую всім, хто зайшов до мене в гості і розділив зі мною мій гарний настрій та надію на щастя, віру в те, що світ переможе війну, що стиміт набиратиме обертів і курс стима тягтиметься вгору) Всім весняного тепла та щасливого натхнення!)

Ольга Зоря

Sort:  

Hola saludos que hermosa su nieta, Dios la bendiga. Saludos mujer guerrera.

 last month 

Gracias, querido hombre, agradezco su apoyo) La fuerza de una mujer a veces está en su debilidad, pero yo no puedo ser débil todavía... lamentablemente... mis hijos y nietos están detrás de mí... Hola),🙋🌅💐

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66455.53
ETH 3036.81
USDT 1.00
SBD 3.67