Сонечко повернулося до нас у літо ⛅ ☀️

in Ukraine on Steem11 months ago (edited)

Всім привіт!

Після вчорашнього дня боялася, що сонце зійде не скоро ... Але спілкувалася в коментарях з Андрієм тут, він побажав нам, щоб після дощів настала сонячна літня погода ... І ось, сиджу - пишу допис під літнім сонцем)) Ах, Андрію - чарівник не інакше!))
Розмовляла по скайпу з невісткою та онукою. Вони зараз лікуються у санаторії. Сказали, що в них теж у Маріуполі вчора були дощі, а сьогодні – спека))
Анечка вже з'їла першу полуничку на городі у дідуся та бабусі, які тимчасово мешкають у приватному будинку своїх друзів, які виїхали під час війни.

IMG_20230602_104451_742.jpg

IMG_20230602_104443_157.jpg

Ось Анечка милується трояндами...

А тут у її долоні - перша полуничка...

Анютка мені читала вірші, співала пісню про Антошку, який не хотів йти копати картоплю)
А потім попросила мене підіграти їй на гітарі))
Це тільки ми з нею знаємо, що я зображую гру на гітарі носом)) Коли я приїжджала до неї до Маріуполя взимку, ми з нею зображали ансамбль. Вона грала на губній гармошці, а я на так званій гітарі))
Ось і зараз Анечка співала, а я їй підігравала "парам-пам-пам")) А потім разом реготали)))

IMG-3dc6cee729d58afff69f69ee6bbf7c14-V.jpg

Анечка просила мене, щоб я швидше до них приїхала... Трирічній малечі важко щось пояснювати... Що дома у бабусі немає... що йде війна... А вона так добре знала мій будинок, мій під'їзд, мій поверх знаходила по дельфінах, яких я намалювала у під'їзді))

IMG-edf02e38cab88d029001fb3db4fe4d17-V.jpg

IMG-6c655237a39bec99065e051352880658-V.jpg

IMG-a49d894a458705a7dffde0f86bff91ca-V.jpg

Анютка дуже схожа на мого покійного синочка Ванечку, тому я сміялася, а по щоках бігли сльози.

IMG-2f9e8c6add4d28b82897ca410f64a47f-V.jpg

Ці квіти я сфотографувала сьогодні та відправила їх Анютці з Ірочкою.

IMG-588692b67b150c7f16108e6213e8fe29-V.jpg

IMG-b0c0ca4561cfaf84e110e33285cfe822-V.jpg

А вони мені у відповідь сфотографували у себе трояндочку і надіслали мені...
Думаю, що це найкращий подарунок, троянда жива і нею можна милуватися - скільки захочеш.

IMG_20230602_120424_574.jpg

А ці ромашки у вазі стоять у мене на столику, який змайстрували мені спеціально, щоб я могла писати вірші на свіжому повітрі у кріслі під навiсом.

IMG_20230531_102205_739.jpg

IMG_20230531_102144_276.jpg

Сьогодні я читала пост у Андрія https://steemit.com/@andrea.boji

про фільми про океан і пообіцяла йому в цьому дописі виставити свій віршик про два океани, запрошую до читального залу на свої вірші:

5227.jpg

«Каждый человек, как океан. Знакомые заходят только по щиколотку. Друзья забегают по пояс - и тут же выходят. Лучшие друзья заходят по плечи - и даже способны доплыть до буйков. Но лишь те, кто нас любит, способны заплыть за буйки и даже утонуть внутри нас».

(инет)

Смотрю на мир с неутолимой жаждою,
Я всех люблю и всем безмерно рада.
Да вот войти позволено не каждому
На глубину, где вечная прохлада.

Я – океан, а не смешная лужица,
Хотя кажусь и лёгкой, и задорной.
Когда планета всё быстрее крУжится,
Кипит душа, бурлит волною тёмной.

Тоска на дне упрятана, но многие
Нырнуть стремятся: «управляй и властвуй»!
Водой холодной отрезвляю нОги им,
Высвобождая время и пространство.

С другими рядом очищаться буду я,
Чья красота мне кажется нетленной.
Чтоб сообщаться вечными сосудами,
Питаясь от источника Вселенной.

Мы всё земное подняли, возвысили,
Обмен энергий океанам нужен.
Глотаю камни - молча и осмысленно,
Чтоб с каждым камнем - становиться глубже.

Пусть в непогоду волны не приглажены,
В подводном мире мы с тобой едины,
Спешим навстречу - дайверы отважные,
И покоряем - новые глубины.

Сплетаем волны в шарики клубОчные,
Святой Любви – не помешает кто-то.
Не перекроет доступа к источнику,
Два океана не загнать в болото…

Дякую, що заглянули до мене, рада вашій підтримці.
Сьогодні я дивилася відео, в якому сказали, що кожен із нас у світі один, треба радіти життю, ділитися своєю посмішкою. Ти усміхнешся, у відповідь усміхнуться тобі))

Я вам усміхаюся тихо, але усією душею...

Ольга Зоря

Sort:  
 11 months ago 

А от у нас сьогодні дощі з самого ранку, треба знову діставати чарівну паличку і читати заклинання 😆

Чудові вірші, мені сподобалося 🙂👍
Ромашки просто супер, такі гарнючі 😍

 11 months ago 

IMG_20230531_102342_081.jpg
Це вам!

 11 months ago 

Ух тии)) Яка апетитна полуничка 😍 Дякую велике! 😁👍

 11 months ago 

Дякую, Андрію!
Рада чути ваші добрі слова на адресу свого допису.
☀️ 🌹 🐦
Тепер я хочу побажати вам сонячної погоди ☀️☀️ ☀️

 11 months ago 

Дякую)) Сьогодні справді сонячно 😁

 11 months ago 

А в мене щось настрою немає... Мабуть, занадто багато читаю новин...

 11 months ago 

Привіт, Валюшко, я теж читаю новини, дивлюся все відео, коли є така можливість ... Іноді сиджу в ступорі, але потім піднімаю себе за шию і веду в позитив - милуюсь природою, спілкуюся з родичами з Маріуполя, яким теж сьогодні нелегко. по всьому світу - бездомним і чекаючим змін ... У моєї тітки хворе серце, їй не кажуть ніхто, що її будинок розбомбили, вона дзвонить мені з Канади і співчувивує мені, плаче, каже, що коли повернеться, щоб я до неї. .в її будинок ... (( А мені їй не можна нічого відповісти ... заборонила дочка її ...Стара - не переживе ... Так що, треба посміхатися ... Пам'ятаєш, як
говорив барон Мюнхгаузен: " "Я зрозумів, у чому ваша біда. Ви занадто серйозні. Розумне обличчя - ще не ознака розуму, панове. Всі дурниці на Землі роблять саме з цим виразом. Усміхайтеся, панове, усміхайтеся!"
Зi святом тебе)) Дякую, що прочитала... ☀️ 🐝 🌹

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63960.62
ETH 3142.95
USDT 1.00
SBD 3.95