You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🌲Конкурс | ЗИМОВИЙ НАСТРІЙ

in Ukraine on Steem8 months ago

Це так... Прапори всюди, не сховатися від них... Але, коли йдеться про здоров'я дитини, заради цього підеш на все...
.. А скільки людей залишилося в місті - старих і молодих з хворими батьками, які не мають можливості подорожувати світом... У моєї подруги паралізований чоловік, у директора моєї школи - паралізована мама... Поїхати самим? Кинути безпорадних? У кожного з нас склалося так, як склалося... Чужу біду - руками розведу - як кажуть... Моя однокласниця повернулася з Польщі з 96-річною мамою, вона сказала, що хоче померти на батьківщині, щоб поховали поряд з чоловіком... Онуки її залишилися з батьками в Польщі, а подруга змушена виконати останнє прохання мами і жити під прапором тих, хто їх бомбив, коли вони тікали... Не бажаю нікому того, що пережили маріупольці... Найбільші черги в лікарнях міста до психіатрів психологам ... А фото, де онука на коні - прибрала ... там вдалині прапори, які я не помітила ... Вибачте мою неуважність ... Мені теж боляче, що так ... Але змінити символіку ворогів не в моїх силах ... Все це фантики, головне, що в душах людей, кожен відповість за себе... Бог нам усім - Суддя...

Sort:  
 8 months ago 

Ніхто нікого не засуджує, але є потреба реально зрозуміти: "як люди це долають, як живуть?". Здавалося б це неможливо, не вкладається в голові. І щоб не було цькування українців, які залишилися на окупованій території, їх треба зрозуміти, і пропустити їхні історії та переконання через себе...

 8 months ago 

Спасибі за розуміння ... Правильно кажуть: не суди і не судимий будеш ... Пройди сам у чужому взутті, переживи всі його біди і труднощі ... Інакше, дуже складно відчути чужий біль ... Дякую... ❤️

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59207.83
ETH 2464.61
USDT 1.00
SBD 2.43