You are viewing a single comment's thread from:

RE: • Нарешті подвійний дельфін 🐬🐬 | Друга річниця на Стімі 🎈

in Ukraine on Steem11 months ago

Привіт Андрій! А я думаю, що це сьогодні стільки сонця та настрій у мене сонячний? Тепер зрозуміло! У мого нового друга сьогодні свято! А я обожнюю дельфінів у житті! Навіть у себе в під'їзді на стінах малювала дельфінів та морські зірки! Дозвольте привітати та побажати подальших успіхів та просування у Крипто-країні! Нехай у тебе завжди буде врожайним Поле Чудес! Обіймаю дружньо! Рада, що два роки тому ти народився тут – такий світлий, гуморний, життєрадісний! Успіхів! Везіння! Гармонії! ✋ 🌹 🌹 🌹

Sort:  
 11 months ago 

Дякую величезне, Олю 😁🤗
Так, я теж люблю дельфінів, це чудові створіння, дуже розумні :)

Чудового тобі дня ☀️

 11 months ago 

Дякую щиро! 😘

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62094.48
ETH 2416.53
USDT 1.00
SBD 2.56