You are viewing a single comment's thread from:

RE: Весна, час іти гуляти

in Ukraine on Steemlast year (edited)

Чудовий допис, Олеже! Славна у вас дівчинка. Добре, що повідець у собаки тепер довгий, а в мене та сама проблема. Короткий повідець, доводиться бігати разом із собакою, коли їй щось спаде на думку)) Зараз не слизько, а ось взимку, коли було слизько - складно було втриматися на ногах))
Симпатична квіточка на фотографії - схожа на ромашку ... У нас
поки маленькі сині і білі проліски)
З весною вас! Вітаю! Давно не чулися... ☀️ ☀️ ☀️

Sort:  
 last year 

Славна у вас дівчинка.

Дякую, дитина аж сяє від радості :)

Давно не чулися...

Останнім часом у мене з’явилося багато обов’язків у Steemit. Я став модератором у спільноті WORLD OF XPILAR, а також куратором акаунту steencurator03. Як наслідок, я почав менше коментувати. Я читаю дописи, але тепер рідше коментую.

Вам обов’язково потрібно купити довгий повідець. Тоді ваша прогулянка буде по-справжньому прогулянкою. Ми за нього заплатили 200 грн., але я думаю є і дешевші.

 last year 

Вітаю вас! Ви цікава і компетентна людина, тому впорайтеся з усіма своїми обов'язками... Ваша поява на моїй сторінці, як сонячний промінець холодною зимою, відразу бурульки тануть і пташки співають!)) Дякую вам за Вас, Олеже! Я відчуваю на відстані вашу гостру увагу і людську турботу ... Це дорого для мене, якщо чесно ... Мені зараз нелегко спілкуватися, хочеться піти в себе, але ви - виняток ...) Ще раз Дякую...

 last year 

О, не варто закриватися в собі. Це нічого доброго не принесе. Нам здається, що все це триватиме вічно. Але насправді цей рік буде вирішальним у війні. Яким би не був результат бойових дій, вже дуже скоро у вас буде багато турбот, пов’язаних із Маріуполем та рідними, які там залишилися назавжди. Тому збирайте сили.

 last year 

І знову ви сказали, Олеже, такі потрібні мені слова, такі важливі для мене... Будьте щасливі і благословенні у всьому, нехай будуть життєрадісними і здоровими ваші діти, онуки, нехай радують вас нові відкриття та посмішки оточуючих вас людей... Нехай завжди буде сонце, небо та мир ... З повагою та вдячністю до вас.

 last year 

Дякую вам :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53929.89
ETH 2263.00
USDT 1.00
SBD 2.35