Різдвяна страва

in Ukraine on Steem7 months ago (edited)

Всім привіт!

Сьогодні побачила цей конкурс, вирішила хоча б просто взяти участь, адже головне для мене не перемога, а участь... Тим паче вчора я виставила свій допис в тему:
(Подарунок на Різдво - зелений борщ "За вуха не відтягнеш")

Ось і вирішила просто запропонувати ті страви, які ми зазвичай виставляємо на святковий стіл і святий вечір перед Різдвом, на Різдво, на Новий рік і на старий. Звичайно, я знайшла у галереї у себе фотки, на яких можна простежити сюжет свята)
Згадую, як у дитинстві я розносила кутю своїм тіткам, дядькам разом із братом. Не можу забути, як із чоловіком та Ванечкою – сином ходили ввечері до нашого гостинного кума Миколи і проводили всю ніч у нього. Він був хрещеним нашого синочка. З собою несли кутю, яку я варила, як говорили все – смачно) та компот із сухофруктів. Здавалося б, як можна зварити, щоб кутя була смачною?
Пшеницю купувала на ринку, спеціально оброблену. Така крупа варилася не надто довго. Потім я її заливала медовим сиропом і ставила остуджувати. Охолодивши її, я посипала обсмаженою мукою до золотистого кольору і прикрашала цукерками - "морські камінці", родзинками, горіхами, сухофруктами. Жаль, фоток у мене тих не збереглося. Але рецептом поділилася з вами) Зате збереглися фотографії святкових страв, які хочу запропонувати сьогодні. Яке застілля без гарного червоного вина?

21376.jpg

У прикрашеній кімнаті на Різдво завжди є на столі фрукти.

22468.jpg

У нас неодмінно є мариновані гриби, политі соняшниковою олією та присипані цибулею.

30241.jpg

Щоб швидко та смачно накрити стіл до свята – ми завжди купували баночку червоної ікри та робили бутерброди) Це закуска з "минулого життя"))

22122.jpg

Сьогодні гарно, що є консервовані помідори, кабачки, огірки, салати. Можна побалувати себе смаженою рибою, приготувати картоплю з грибами, ті ж сухарики ми обсмажуємо для прикраси будь-якого салату - тертого сиру з часником та морквою, курка під кайфом та інших. Любимо ми оселедець під шубою, олів'є - це традиційний новорічний салат. Пропоную вам накрити столи в ці зимові святкові дні - від Різдва до Хрещення тим, що є у вас під руками)

30236.jpg

Є стара народна традиція – ділитися хлібом напередодні Різдва. Тому можна спекти хліб, можна млинці та пригостити сусідів, друзів, родичів

30240.jpg

30237.jpg

30266.jpg

30239.jpg
Щось поки я виставляла все це, облилася слиною ...)) Треба б випити хоча б чаю з печивом) А то я прокинулася - і відразу сюди)

21396.jpg

Ось так приблизно можна накрити столи різдвяними стравами)
Бажаю всім хороших передноворічних днів і щедрою на сніг зими.

Ольга Зоря

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 68237.15
ETH 3499.75
USDT 1.00
SBD 2.72