"My photo memories" contest ||| Конкурс "Мої фотоспогади" Рівно рік тому цього дня... 1 лютого 2023 року

in Ukraine on Steem5 months ago (edited)

Всім привіт!

Іноді я думаю, чому в мене голова не комп'ютер? Забуваю, що було тиждень тому, а то і вчора) А ось тільки сьогодні від онуки дізналася, що кожне фото має номер, якщо воно виставлялося в інеті, навіть можна знайти точну дату його публікації аж до часу ... Тобто, фото для мене сьогодні - "машина часу", я зможу дізнатися, що було рік тому 1 лютого, зможу порівняти по знімках погоду і навіть, дивлячись на фото, відновити події цього ж дня - рік тому... Аби мені пощастило відшукати фото - 1 лютого. Ура! Є! Почну з погоди, порівняю із сьогоднішньою, вона така сама, як учора... Тане сніг, під дахами бурульки, я їх учора показала в дописі. А ось рік тому - в цей же час сніг ще не танув, ось така краса в телефоні - першого лютого!

2023 рік

IMG_20240131_131331_499.jpg

На верхньому фото сліди, я згадала, як шукала для вірша спеціально, щоб добре було видно сліди) 1 лютого 2023 року.

IMG_20240131_131348_156.jpg

Згадую, як фотографувала цю красу навколо) Зима повітряна, кришталеві гілки дерев, повітря морозне, об нього можна порізатися)

IMG_20240131_131547_283.jpg

А це вчорашні фотографії для порівняння - (погода така ж і сьогодні), температура плюсова, сніг тане... Але все одно багато білого кольору, тобто зима і рік тому, і сьогодні при владі.

2024 рік

IMG_20240131_131504_883.jpg

IMG_20240130_190521_187.jpg

А ці бурулькині сльози – сльози радості, бо сонечко з ранку посміхається.

А коли я побачила це фото, зроблене першого лютого минулого року - дуже зраділа, та це ж моя внучка робила фото для конкурсу "Міс коледж", в якому вона брала участь рік тому в лютому. Вона зробила це фото і почала збирати пакет документів для конкурсу. А потім ми з нею написали "візитну картку" - усі Сашеньчині регалії: грамоти за перемоги у навчальній праці, призові місця у профільних конкурсах, інформація про успіхи в олімпіадах на факультеті дизайнерів. Я допомогла скласти для ведучих інформацію у віршованій формі про захоплення Сашеньки. Ведучі мали представляти кожну дівчину оригінально.

IMG_20240131_131721_278.jpg

Потім ми з онукою почали репетирувати монолог для конкурсу "Артистичність" - монолог Ассоль з феєрії А. Гріна «Червоні вітрила».

Я на тебе втомилася чекати -
Виходити щодня на берег,
Я на тебе втомилася чекати,
Я в тебе втомилася вірити...
Я на тебе втомилася чекати
І сподіватися намагатися,
Я на тебе втомилася чекати
...

...
А коли мій принц бездушний
Раптом заскочить до нас їсти,
Я й виду не подам,
Тільки знаю, що впізнаю
І, як іншим панам,
Апетиту забажаю.
Нехай піде до себе спокійно
Життям і собою задоволений,
Нехай піде, не обернеться
...

На корабель свій поплететься,
Ну а вранці не прокинеться!
Боже... що я говорю...
Просто я втомилася чекати,
Виходити щодня на берег.
Просто я втомилася чекати,
Я в тебе втомилася вірити...

Багато довелося попрацювати, щоб підібрати довгу сукню, як у Ассоль, купили їй білі туфлі на підборах, обговорили зачіску зі знайомою майстром-перукарем), це фото сколихнуло в пам'яті цей конкурс. Сашенька любить більше спортивний стиль, тому довелося вчитися ходити на підборах) Щодня вона їздила до коледжу на репетицію бального танцю з "принцем") У результаті свята, яке було пізніше у лютому - всі дівчата перемогли і кожна у своїй номінації - міс коледжу:
краса , грація, витонченість, мальовничість, талановитість, гумористичність та інше...

І ще за 1 лютого минулого року у мене фотосесія у нашій Мушки) Вона за рік теж не змінилася. Така ж славна та артистична. До речі, завжди позує нам!
IMG_20240131_131613_442.jpg

IMG_20240131_131657_117.jpg

Це я знайшла вечірнє фото 1 лютого - і завдяки фотографіям майже відновила цей же день, тільки минулого року)

IMG_20240131_131355_272.jpg

Також, я ще порилася на поетичному сайті у віршах, там теж проставляються дати та номер свідоцтва про публікацію) Того дня рік тому я написала 1 лютого поетичний відгук на вірші свого друга – Ігоря Литвиненка. Зробила їхній переклад:

14089.jpg
Ігор

Чи зможеш, на вимикач -
Немов - на світ натисни...
Ігор Литвиненко

Бліц

Думки все ближче - ближче,
Душі у костюмах "ню"...
Що ж я чубчиком рудим
Сонце твоє дражню?

Світлом світанок затяганий,
Сонце не там підводиться.
Музика бродить у масках
Між випадковими нотами.

Бачиш, розтяжки у думках
Не прибираю, ні...
Нині, а, значить - повсякчас -
Не потерплю брехні.

Всюди криві пики
Б'ються у скло дзеркал.
Правда і брехня – схожі.
Там, де підйом – обвал.

Синькою плісни на небо,
Вранці – почуй тишу...
Де б ти не був, де б...
Думай про нас грішних.

Промисел Божий важкий,
Потрібен особливий запал.
Хто насолоджувався у буднях,
Найщасливішим бував.

До сонця тягну долоні,
Щоб сказати: Привіт.
Де "вимикач" - згадай,
Згадавши, “натисни на світ”@

01.02.2023 22:08 Заявити про порушення / Видалити

Ось таким був плідним день минулого року. Дякую за конкурс. Дякую тим, хто читає та підтримує учасників цього конкурсу)

Ольга Зоря

Sort:  
 5 months ago 

5QqP4NVdsPNcDeePyfoZLTLv8efTACU5P6GADTBgMgfXR86cXnAReaMqvt6RTKmEFp5MLrgZGqCdrYprvb7JPXoSMDo8eS3Udcyh3xYmEhrJbozsroMk9rfbHHkUwieynbezK9yox7ctNmWAX1Urw65YpPaH1FKGWv6tSDMmv4KgYs3RKytAvxQKsaEsHNCsbum8RUZyPgbj.png

 5 months ago 

Дякую, взяли участь у моєму конкурсі, а то я вже почав був хвилюватися, що щось дуже мало учасників! Тепер цікавіше стає, гарний у вас пост, видно, що фото для вас це справді дорогі вам спогади.

 5 months ago 

Так, Тарасе... Так вийшло в моєму житті, що я втратила все... Найцінніше залишилося - фотографії... Те, що не встигла прибрати - зберігатиму. Дякую вам за конкурс... Доброї ночі.

 5 months ago 

Ця клята війна позбавила нас багато чого і, на жаль, дуже багато людей життя втратили. Але що нам робити, тільки боротися, бо Росія так просто нас у спокої не залишить, це екзистенційний ворог і цього разу вони не зупиняться, поки повністю не знищать згадку про Україну. Тому ми маємо зупинити їх.

 5 months ago 

Гарноі спогади ) Було зворушливо читати те, як Ви допомагали онучці в підготовці до конкурсу. Напевно, саме так і передається мудрусть поколінь.

 5 months ago 

Сьогодні покоління трохи інші, але у нас ще є порох у порохівницях)) Скільки багато ви прочитали сьогодні...Спасибі вам величезне за працю душі) Жму руки) ✋🌹

 5 months ago 

Будь-ласка ) ✋

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58447.77
ETH 3173.14
USDT 1.00
SBD 2.43