Кулінарний конкурс - Новорічна страва

in Ukraine on Steem7 months ago (edited)

Всім привіт!

Вирішила знову підтримати конкурс – новорічну страву, але доведеться, мабуть, поза конкурсом)) Готували всі одночасно – і свати, і діти, і онуки. Мені цього дня доручили собаку та прибирання. Тільки заходжу в будинок - а вже салат готовий, бутерброди на блюді)) Я пояснюю, що мені потрібно було встигнути сфотографувати поетапно)) Мене заспокоїли, що ще робитимемо шашлики) Пообіцяли покликати... Але процес я побачила і зняла, взяла новий рецепт, ось тільки наступного дня зять їх почав робити, коли було темно, а коли приніс у кімнату за стіл – їх одразу розклали всім по тарілках, я знову не встигла зняти – цього разу фінал)) Але рецептом поділюсь і етапи покажу. .. А далі, як в анекдоті, коли в поїзді попросили у мужика сало, А він відповів: "Сало, як сало, що його пробувати")) Ось і я замість готового м'яса просто скажу: на вигляд - звичайне м'ясо, але м'яке -м'яке, тане в роті, а не в руках))

ЕТАПИ приготування:

  • ріжемо свинину на шматки;

IMG_20240102_201431_740.jpg

  • зверху засипаємо спеціями (у нас свинина), тому дочка приготувала всі необхідні спеції: запашний перець, паприка, імбир, каррі, кмин, кориця, чебрець, перець чорний, перець чилі, (можна ще - майоран, сушений часник, базилік, куркума, кардамон, хто що віддає перевагу)

IMG_20240102_201435_253.jpg

  • нарізаємо на 3 кг свинини три величезні цибулини,
  • перемішуємо і ставимо на холод.
  • м'ясо загортаємо у фольгу
  • За 2 години до мангалу поливаємо м'ясо мінеральною водою)

IMG_20240102_201439_713.jpg

Скажу чесно, що мій син маринував майонезом, друзі сина - оцтом і навіть вином... Але, як сказала донька, що без оцту, без лимона, майонезу та вина - цей варіант їй подобається найбільше...

Коли я обурилася, що м'ясо розклали і не дали мені сфотографувати, донька сказала, що онука сфотографувала все на столі... Ось і шукаю тепер м'ясо)) А там все, що завгодно... Новорічні салати, нарізки, риба, бутерброди. ... А м'ясо, мабуть, з'їли вже)) Ось такі справи))

IMG_20240104_135828_072.jpg

IMG_20240104_135817_511.jpg
IMG_20240104_135855_476.jpg

Посилання на Конкурс: https://steemit.com/hive-145157/@mariam.dariam/hjuhd-culinary-sontest-christmas-dish-or-kulinarnii-konkurs-rizdvyana-strava

Дякую за чудовий конкурс дякую, що друзі діляться своїми рецептами!

Будьте всі щасливі та здорові!

Ольга Зоря

Sort:  
 7 months ago 

banner.png

 7 months ago 

Дякую щиро! ❤️

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67467.65
ETH 3470.01
USDT 1.00
SBD 2.71