🌲Конкурс | ЗИМОВИЙ НАСТРІЙ

in Ukraine on Steem6 months ago (edited)

Всім привіт!

Знову беру участь у конкурсі "Зимовий настрій", ініційованому нашою Олесею @olesia
Конкурс тут!

https://steemit.com/hive-145157/@olesia/3d8g37-en-ua-contest-or-winter-mood-konkurs-or-zimovii-nastrii

Поспішайте взяти участь, а то не встигнемо озирнутися, як зима закінчиться!))

У мене зимовий настрій так собі – від сліз до сміху – одна хвилина, а от у онуків зима веселіше. У старшого онука зараз сесія в інституті, у середньої - час заліків, вони сидять тихо за комп'ютерами, у квартирі, як у комп'ютерному клубі, у навушниках. Можна хоч мені пісні співати – не почують. А ось молодша онука цілими вихідними днями – гуляє з мамою на свіжому повітрі! На фото видно, що настрій у неї класний!

IMG_20240121_193727_640.jpg

Це фото просто в тему! Зима, сніг, краса, мороз та сонце, посмішка до вух та руки в танцювальному ритмі) Що таке гарний настрій узимку? Це багато снігу, багато свіжого повітря, багато чаю, багато радості і багато творчості!

IMG_20231227_200112_524.jpg

IMG_20240121_193720_705.jpg

Ялинки у снігу – найяскравіше враження у зими. Сніг - це Божественна благодать... Він зігріває землю і цілує м'якими дотиками дерева та кущі. Анютка з мамою теж по суботах та неділях ходять у храм, я вам раніше розповідала і про храм, і про настоятеля храму – Михайла. Тут, біля храму, Анютка теж почувається щасливою) Ті ж рухи рук вгору - це як знак того, що зимовий настрій піднімається по спіралі вгору)

IMG_20231227_200147_447.jpg

IMG_20240107_192902_007.jpg

У храмі Анютка теж своя людина) З нею завжди лагідний і уважний отець Михайло – настоятель храму. Він колись був поряд з Анечкіним татом - сповідував його, причащав, соборував, а в останній момент життя - відспівував... Анечка бере участь у всіх заходах храму: у святкових літургіях, у конкурсах малюнків, читців та виконань святкових пісень. На цьому фото Анечка – учасниця Різдвяного свята.

IMG_20231227_200244_697.jpg

IMG_20231230_161801_435.jpg

Щастя - це, коли багато друзів поруч... Але судячи з фотографій, у Маріуполі зараз пустельно, якщо раніше в таку погоду всюди були натовпи дітей, чути дзвінкий сміх, то зараз біля онуки завжди мама, і довкола - тиша... Діти - це у садочку та у школі мистецтв. До речі, нещодавно у школі мистецтв був творчий звіт, мою онучку за ручку виводив із зали старший хлопчик. Вона була у довгій білій сукні, як снігова принцеса) Мені невістка надіслала відео... Анютка читає вірші про сніговика. А так у будні моя внучка гуляє, як кошеня 🐈 "сама по собі") Освоює спортивні снаряди, дитячі вежі у сквері, всяких іграшкових тварин))

IMG_20231230_161807_352.jpg

IMG_20240114_124754_187.jpg

IMG_20240119_144357_819.jpg

А ось і заняття у школі мистецтв. Тут довкола діти, з якими вона здружилася. Серед усіх виділяє Настю і Вовчика) Хоча вони трохи старші за неї, але все ж дружба у них взаємна. Анютка дуже любить творчість, мама її з народження привчала і до віршів, пісень, і в рік дала їй пензлик і фарби, вони разом пробували з нею робити нові кроки в книжках-розмальовках. Тому у свої чотири роки Анютка легко малює героїв мультиків сама!

IMG_20240123_140637_036.jpg

Ось такий добрий Чебурашка прилетів мені в подарунок у телеграм від моєї онуки) А щодо зимового настрою, то його роблять мені мої онуки. Старший своїми жартами, середня – турботою та увагою. У мене повна косметичка кремів – для обличчя для шиї, для рук, для тіла)) І мої улюблені червоні шкарпетки, які мені подарували онуки під ялинкою)

IMG_20240102_113537_683.jpg

IMG_20231231_133103_617.jpg

Ось так і крокую по зимі в червоних шкарпетках, вся в кремах, подарованих онуками.))) А в іншому... хотілося б, щоб у душі стало тепліше і світліше від новин... Колись я писала у своїх віршах про новорічний зимовий настрій, що він у грудях, як "шампанське "🍾, а сьогодні зимовий настрій – це мрія не про принца на білому коні 🤴🐎, а мрія – повернутися… 🏡 куди? А й нікуди... Житимемо далі...

Всім бажаю гарного зимового настрою!

Ольга Зоря

Sort:  
 6 months ago 

Logopit_1673449593323.png

 6 months ago 

Щиро дякую ❤️

 6 months ago (edited)

Які гарні світлини! Дійсно піднімають настрій!))) Анютка вже так підросла!))) Привіт, Олечко! А храм з червоної цеглини мені нагадує той, що висівся на пагорбі, коли ми їхали на таксі до моря...)))

 6 months ago 

Яка ти розумниця, все і пам'ятаєш ... Не те, що я - "Плешнер")) Пам'ятаєш, як я питала на зупинці - на якій марці добиратися до моря))) Я з дитинства не орієнтувалася в місті, як інопланетянка)) А Анютка так... росте, дорослішає, погано, що без мене... Ось так життя зупинили на бігу... І знову і як не можу повірити, що це не кіно... Обіймаю)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66902.93
ETH 3441.22
USDT 1.00
SBD 2.63