Culinary Сontest | Кулінарний конкурс Печінкові оладки

in Ukraine on Steem4 months ago (edited)

Всім привіт!

З радістю вкотре приймаю участь у конкурсі кухарів-аматорів, яких зібрала наша @mariam.dariam.

Запрошую взяти участь усіх, хто не проти поділитися з нами секретами своєї майстерності!

Приходьте на посилання сюди, тут вам завжди раді:

https://steemit.com/hive-145157/@mariam.dariam/7jiner-culinary-sontest-or-kulinarnii-konkurs

Минулого разу я розповіла вам, як варю український борщ, а цього разу покажу, як я готую печінкові оладки! Швидко, смачно та корисно!

Печінкові оладки корисні і дорослим, і дітям. Вони малокалорійні, це для тих, хто боїться набрати зайву вагу. До речі, якщо вам цікаво, я прочитала про користь курячої печінки для нашого здоров'я:
У своєму хімічному складі куряча печінка має багато корисних речовин, а саме: вітаміни А, В, РР; натрій; фосфор; кальцій; магній; калій; сірка; марганець; селен; залізо; цинк; молібден; хром; фолієва кислота і т. д. Кожен із перерахованих елементів несе величезну користь для організму. Вживання страв, приготованих з курячої печінки, сприяє нормалізації гемоглобіну, роботи ШКТ та серцево-судинної системи.
Елементи, що входять до складу печінки, допомагають при лікуванні анемії та інших захворювань, пов'язаних із проблемами крові.
І чоловіки, і жінки, і діти повинні частіше їсти такі оладки! Вони готуються швидко, а користь від них величезна! Для чоловіків цей продукт корисний тим, що він допомагає наднирникам виробляти чоловічі гормони та підвищує витривалість організму. Для жінок страви з печінки допомагають привести у добрий стан кров та запустити процеси регенерації шкіри.
А дітям, починаючи з трьох років, раніше не радять, такі оладки зміцнюють імунітет, знімають втому, відновлюють сили і насичують організм, що росте, корисними елементами.))

Ну що? Поїхали? Спочатку готуємо ось таку печінкову масу – тісто.

  1. Курячу печінку промиваємо, зачищаємо від плівок, ріжемо на шматки і прокручуємо через м'ясорубку разом з цибулею, часником та морквою. Туди додаємо яйця, крохмаль, борошно, також додаємо молоко (або вершки), олію, солимо, перчимо;
  2. Ретельно перемішуємо до однорідної маси.

IMG_20240323_153411_553.jpg

Для 1 кг курячої печінки мені знадобилось всього:

дві цибулини, два яйця, 4-5 столових ложок борошна, одна морква, два-три зубки часнику, крохмаль кукурудзяний - 2 столові ложки, чотири ложки вершки (молоко), сім столових ложок олії, солі за смаком - я кладу - чайну ложку з верхом (десь 10 гр)

IMG_20240324_133718_421.jpg

Розігріваємо сковороду, ложкою накладаємо, намагаючись викладати у формі котлети, три хвилини з одного боку смажимо до золотистої скоринки, перевертаємо і смажимо до готовності. Я накриваю сковороду кришкою, коли смажаться оладки.

IMG_20240323_153417_109.jpg

IMG_20240323_153424_471.jpg

Ось такі вони виходять!

Пригощайтеся - смачно та поживно! Ще раз дякую організатору конкурсу і всім, хто бере участь у ньому, і всім, хто його підтримує.

Ольга Зоря

Sort:  
 4 months ago 

Я люблю печінку і різні страви з неї. Але мій чоловік, на жаль, не любить, тому печінка тепер дуже рідкісний гість на нашому столі. Я впевнена, ці оладки дуже смачні. Треба все таки і собі приготувати щось печінкове 😀

 4 months ago 

Ай-яй-яй... Олег не любить печінку? І паштет, значить, не любить... Прочитайте йому, як вона корисна для чоловіків) Дякую вам, що схвалили мою скромну майстерність) Тепер є чим мені займатися... не тільки ж писати вірші)) Ними ситий не будеш)) Всього вам доброго! 🙋💐

 4 months ago 

Обожнюю такі оладки, якраз вчора купив печінки, щоб дружина приготувала печінкових оладок, правда із свинячої печінки (вона дешевша, а в оладках різниця не відчутна, на відміну від паштету).

 4 months ago 

Сказати, що я зраділа вашому відгуку – це нічого не сказати! Сам Тарас мене підтримав! Правда, я дуже рада) Дякую вам велике, що читаєте і відгукуєтесь) Добрий вечір і смачних печінкових оладок! Вони для чоловіків дуже корисні і для жінок, і для дітей!) 🙋🌅

 4 months ago 

Хм... Та я просто написав, що також люблю печінкові оладки)) А хіба їх не люблять усі? 😉. Ні, я звичайно є люди, які не люблять печінки, але з неї можна стільки всього смачного приготувати).

 4 months ago 

О це я візьму собі на замітку, ніколи в мене ще не виникала ідея приготувати оладки з печінки, це ж мабуть справжня смакота!

 4 months ago 

Ой, дякую, що вам сподобалося! Обов'язково спробуйте! Морквини можна і більше - печінка любить моркву 🥕))

 4 months ago 

Моя свашечка, Царство їй небесне, завжди готувала оладки із печінки, коли ми приїжджали до неї в гості... Дуже смачні! І твої, Олю, на вигляд - дуже класні! Не сумніваюсь, що і смачні!)))

 4 months ago 

Привіт Валюша! Щаслива, що ти поруч, але тільки не перестарайся, бережи очі) Вони у тебе такі красиві!)) Дякую! Свахе - світла пам'ять... 🙋🌅

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67364.55
ETH 3256.67
USDT 1.00
SBD 2.64