Culinary Сontest | Кулінарний конкурс. Дурниця вареники - свята справа борщ))

in Ukraine on Steem5 months ago (edited)

Всім привіт!

IMG_20240317_165806_589.jpg

Давно я не ділилася секретами кухарської майстерності) Хоч і фотографувала поетапно, коли готувала. Пам'ятаю, що мій чоловік часто любив жартувати: "Дурниця вареники - свята справа борщ")) Маленька передісторія: я в дитинстві не любила в борщі капусту, а мене батьки змушували доїсти до кінця все)) Пам'ятаю, плачу, а до нас заходить сусідка - тітка Варя, питає, чому я не їм капусту? Каже: "Виростеш, що готуватимеш чоловікові, якщо він любитиме борщ?" Я відповіла, що вийду заміж за того, хто не любитиме борщ! Ха))
Коли ми одружилися з чоловіком, він одного разу сказав мені, що готовий на сніданок, обід і вечерю їсти тільки мій борщ)) Що борщ - це найкраща страва для нього! Ось тут я і згадала сусідку - тітку Варю))

І знову я приймаю участь у наступному турі Кулінарного конкурсу, ініційованому @mariam.dariam, на цей раз із українським червоним борщем.

IMG_20240317_165738_049.jpg

Поки вариться м'ясний бульйон, я чищу картоплю і роблю нарізку: капусту, цибулину, моркву, буряки тру на тертці, петрушку, зелену цибулю, кріп. Не забуваю збирати піну у бульйоні. Буряк кидаю в готовий бульйон, варю, доки він стане світлим, частину тертого буряка залишаю для засмаження.

IMG_20240318_130142_261.jpg

IMG_20240317_165653_917.jpg

IMG_20240317_165641_251.jpg

IMG_20240317_165648_441.jpg

Потім до готовності вариться картопля, кидаю капусту і ставлю паралельно засмажку для борщу: цибулю, частину петрушки та кропу, буряки, домашній томат, можна додати пару ложок борщової заправки для пікантності. Зазвичай, поки смажиться засмажка, встигає зваритися капуста - дуже важливо, щоб вона не переварилася, не стала м'якою, як локшина.

IMG_20240317_165742_607.jpg

IMG_20240317_165747_368.jpg

IMG_20240317_165753_152.jpg

IMG_20240317_165758_086.jpg

IMG_20240317_165801_439.jpg

Тут у нас не було сала, а вдома в Маріуполі (його в мене вже немає – дома) – я ще заштовхувала борщ старим салом із петрушкою. Ще важливо, щоб борщ варився на тихому вогні, коли звариться картопля – пригасити небагато. Коли борщ готовий, накрити його кришкою, але не щільно, щоб трохи з краю надходило повітря. Борщ повинен настоятися, запах борщу буде на всю квартиру... На любителя у тарілку можна натерти часник. Я його їм уприкуску.

IMG_20240317_165816_122.jpg

Ось такий смачний український борщ. Мій чоловік мав рацію, що "Дурниця вареники - свята справа борщ" Дякую за конкурс!

Посилання на Конкурс: https://steemit.com/hive-145157/@mariam.dariam/6tuk11-culinary-sontest-or-kulinarnii-konkurs

Ольга Зоря

Sort:  

This cooking style of yours is completely new to me to make such a beautiful recipe. I first saw the color of your food and it was so tempting. Thank you so much for presenting us such a beautiful and unique dish.

welcome sister.For complimenting my cooking.

 5 months ago 

Huge. thanks for the kind words, eat on health, it is very tasty... There is nothing tastier than our Ukrainian borscht...🍅🌶️🥕🧄🍲

 5 months ago 

Thank you for all your kind words and good heart... I am going to visit you - get acquainted... ❤️

 5 months ago 

Борщ то дійсно свята справа, спадок ЮНЕСКО як не як:)

Доречі я завжди варю борщ саме без капусти, але не тому, що мені не подобається смак, а просто тому, що я дуже ледача щоб її нарізати:)

 5 months ago 

Дякую щиро ❤️

 5 months ago 

Борщ, звичайно, виглядає шикарно, і я б обрав вашу страву, але я не проводжу кулінарний конкурс 😄. Ви трохи не туди посилання кинули 🙂, це до @mariam.dariam))

 5 months ago 

Дякую, Тарасе)) 😀🥗😃

 5 months ago 

Дякую за участь.

Мабуть немає кращої страви за борщ. А ще немає двох однакових борщів. Ця страва у кожної господині виходить неповторною. Ваш борщ виглядає дуже апетитно, і я буквально відчуваю запах часничка, який ви поклали на хліб 😀

 5 months ago 

Дякую! усміхаюся, думаю, що у вас борщ особливий! Читаю, як ви готуєте, дивлюся фотографії та респект вам – прекрасній господині та чуйному керівнику цього конкурсу) Так борщі різні, і на смак, і на колір – у кожної господині свій) У будь-якій страві важлива енергія людини – добра, позитивна – впливає на смак) Спасибі та здравствуйте) 🙋🧄🥕🌶️🍅♥️

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59027.47
ETH 2528.41
USDT 1.00
SBD 2.47