Землерийка під друшляком

in Ukraine on Steem5 days ago (edited)

IMG_20240719_115828.jpg

Вранці ми почули сморід в коридорі. Дружина каже: це з туалету заносить, знову зворотна тяга у душі включилася (іноді так буває, коли клапан к зливі в душі нормально не опущений, тоді запахи з каналізації можуть приникати через злив душу в туалет). Я ж був певен, що ні. Зайшов у туалет, там не смердить. Кажу, це десь тут, у коридорі. Почали шукати, знайшов під сходами напівзасохлий трупик миші (якби би був повністю засохлий, то це була б мумія і так би не смерділо). Стали думати, гадати, де він там узявся, дійшли висновку, що це Міка, наша кицька принесла до хати. То ж я взяв пакет, натягнув його на руку як рукавичку та й викинув мишу у смітник. Та й начебто ця історія логічно завершилася, але не зовсім.

Десь перед обідом я спустився з другого поверху, щоб сходити в туалет (там ми ще його не облаштували) і тільки, хм, як би це сказати, влаштувався, як почув у коридорі крики та гамір. З вереску я зрозумів, що Міка зновк принесла гризуна до хати, але цього разу ще живого. Я крикнув, щоб почекали мене, але вочевидь до мого прохання не дослухалися, бо шум, гамір та крики продовжувалися. А коли я вийшов з туалету, то побачив на підлозі серед дитячої кімнати перевернутий друшляк, з під якого щось пищало.

Я підсунув знизу картинку, щоб воно не втікло, виніс надвір поглянути.
Я обережно підсунув під низ картонку і виніс надвір, щоб поглянути. Виявилося, що то землерийка - маленький гризун, що аж ніяк самостійно не міг опинитися у хаті. Значить, туди його хтось заніс. Міка таки! Зловила і принесла в будинок погратися, де напівзмученою зловили мої домашні.

IMG_20240719_115838.jpg

IMG_20240719_115900.jpg

Я відпустив землерийки, поклавши її на свіжу кротовину, щоб вона зарилася в землю.

IMG_20240719_115936.jpg

Проте ввечері, коли мене не було вдома, Міка знову принесла до хати землерийку. І знову її всі дружно ловили. Але Міка могла це зробити непомітно і землерийка могла б знову заповіти в якийсь закуток і здохнути (бо ці звірятка без їжі можуть прожити не більше дванадцяти годин через надзвичайно високий метаболізм), а через спеку сморід з'являється дуже швидко. Тепер от думаю: як відучити Міку приносити мишей у хату?

Sort:  
 4 days ago 

Боже яке воно маленьке, а шкодить дуже?

 4 days ago 

Чесно кажучи навіть не знаю, я думав, що ні, але вирішив погуглити, то у двох статтях їх змалювали ледь не демонами, які можуть знищити весь врожай. Але там же ж було написано, що коти їх не ловлять 😄. То ж у мене виник сумнів у правдивості цієї насмиканої мабуть з різних джерел (без вказання власне джерел) інформації. Але все вони комахоїдні, тому коріння не гризуть, єдина шкода - їхні численні тунелі, але думаю що вона не така вже й страшна.

 2 days ago 

Чимось схожий на крота 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66049.89
ETH 3374.89
USDT 1.00
SBD 2.63