Візьму час в кредит

in Ukraine on Steemlast month

P4013411.JPG

Мені на все бракує дедалі більше, робота краде його в мене, а ще ж сім'я є, і якась робота по дому. Але щоб утримувати сім'ю, потрібно більше працювати, і менше часу проводити з ними, такий от життєвий парадокс. Але я не жаліюся, я все одно з ними, маю можливість підійти, обняти, навіть коли вони сплять, це просто безцінно, і щоб це зрозуміти, треба провести без своїх рідних багато часу та ще й з усвідомленням, що ви можете більше й не побачитись...

А щоб написати пост на Стіміт і залишити бодай пару коментарів, доводиться красти час у сну. А що робити? Більше варіантів нема, хіба що фантастичні 😉. Згадав одразу Гаррі Поттера, точніше Герміону Ґрейнджер, які так само не вистачало часу відвідувати всі заняття, то ж директор Гогвортсу, де вона навчалася, відзначивши її особливий розум та жагу до знань, дав її дуже цінну і водночас небезпечну річ - магічний пісочний годинник, який дозволяв їй мандрувати в часі назад і відвідувати абсолютно усі заняття, які вона бажала. Не будемо акцентуватися на тому, що Джоан Роулінг наплодила цілу купу очевидних і неочевидних часових парадоксів, лиш зазначу, що таких часоворотів в реальності не існує, то й добре))

А я сьогодні ледь не заснув у кріслі у стоматолога, коли мені лікували зуб і єдине, що мене стримувало - це боязнь перелякати лікаря, який міг би подувати, що в мене погана реакція на наркоз 😄.

Я навіть сьогодні не встиг зробити бодай одне свіже фото, довелося використати кілька зроблених раніше. Я фотографував стокротки на скошеному газоні і випадково в кадр попали якісь дрібні грибочки, на які я б не звернув увагу, дивлячись із висоти.

P4013410.JPG

P4013409.JPG

А ще сьогодні москалі проривалися через кордон Харківської області і навіть зайняли чотири села в прикордонні. Але це була "сіра" зона і у наших не було там підготовленої смуги оборони. Як я зрозумів із відкритої інформації, це радше спроба відтягнути наші війська із інших ділянок фронту, ніж реальний наступ, але і це не надто приємно. Кажуть в наступні два місяці буде особливо важко, росіяни хочуть зловити вікно можливостей, доки нам ще не завезли зброю і боєприпаси і доки немає поповнення у нас. Я сподіваюся, що в них не вийде розвинути цей сумнівний успіх 🙁.

Sort:  

You've got a free upvote from witness fuli.
Peace & Love!

 last month 

Чого чого - а в добі 24 години, і ніякого кредиту(((

 last month 

Ну, не знаю, може з якоїсь іншої планети, де доба довша))

 last month 

треба менше спати)) 8+8+8))

 last month 

Стокротки це оці квіти на фото?)

 last month 

Саме вони))

 last month 

Тепер буду знати, а то були для мене під назвою "майже ромашки"))

 last month 

Угу, а де дають? Я б теж взяла трохи в кредит. А то, як кажуть, якщо працювати - нема, коли жити, а, якщо не працювати, то нема на що жити. Кожного разу кажу, що от зараз здам замовлення, й відпочину. Але пропонують наступне - й знов беру, бо проблем купа, всі треба вирішувати...

 last month 

Якось так...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 65355.67
ETH 3525.27
USDT 1.00
SBD 2.47