Спекотний день

in Ukraine on Steem22 days ago

IMG_20240626_144347.jpg

Привіт, друзі! Сьогодні був дуже спекотний день, температура повітря перевищувала +30 в тіні, то ж вона і будинку суттєво так піднялася, то ж усі вікна та двері були прочинені навстіж. Але протягу не було, тобто був, але вітер дув теплий-теплий (згадав як воно було коли останній раз був на морі і одразу ж засумував, бо ця територія зараз окупована росіянами). То ж навіть не звертав уваги на свою застуду. Точніше не застуду, а якусь віруску. Бо захворіли ми вдвох із Максимом одночасно, і в нього були страшні соплі, які дружина була змушена відсмоктувати спеціальною трубкою, щоб він мав можливість дихати і страшенно плакав біднятко. А мене ще й горло сильно схопило, точніше дружина каже, що то ті ж соплі винуваті, що стікають по задній стінці горла і подразнюють його. Страшенно не люблю хворіти влітку, бо відчуваю себе надзвичайно обезсиленим, а спека взагалі не бадьорить, лиш змушує почуватися так, наче всередині тебе хтось вогонь розвів. І нічого не хочеться робити, байдуже чи це фізична праця чи розумова, просто ліг би й спав, але обов'язки не дають. І навіть зараз пишу цей пост і борюся зі сном. На короткий час подолав, то ж поналіплював тут тексту докупи.

Реально сьогодні сил не було, то ж на малювання з Даринкою поїхала дружина. Я ми сиділи удвох з Максимом на качелі (Маркіян до кінця тижня у бабусі, зі сторони дружини), він на мені заснув, а я ледь стримався, шоб і мені не заснути. А чому стримався? Бо мав ще важливе завдання, спецмісію - покропити картоплю інсектецидом від колорадського жука. Моя мама прийшла побавити внука, щоб я зміг виконати цю важливе завдання 🥷.

А що за надувний басейн? Це для дітей, щоб вони могли похлюпатися та освіжитися у спеку, набрали сьогодні води, яка нагрілася дуже швидко. Я торік якось і сам в нього заліз був, коли було ще жаркіше. А сьогодні такого бажання не було. Тільки одне бажання - лягти в ліжко і піти спати. Так і зроблю, бо сон лікує.

IMG_20240626_144335.jpg

IMG_20240626_144301.jpg

Sort:  


curation-post.webp

We invite you to continue publishing quality content. In this way you could have the option of being selected in the weekly Top of our curation team.

 21 days ago 

Thanks a lot!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65744.86
ETH 3466.75
USDT 1.00
SBD 2.62