Спека, відсутність електрики та інші неприємності

in Ukraine on Steem28 days ago

IMG_20240709_142843.jpg

Так, колись це була б критична проблема, ще й у поєднанні цих двох факторів. А зараз це дрібниці, хоча й доволі неприємні. Наприклад, спати у таку спеку дуже важко, ми обоє з дружиною прокинулися із страшним головним болем. Але принаймні ця голова у нас є і вона ціла, на фоні війни та обстрілів це справді дрібниці. Але ця неприємність може негативно повпливати на деякі побутові питання, які потрібно вирішувати. І тут я плавно підходжу до того, про що мав бути мій вчорашній пост. Бо вчора я не зміг його написати і опублікувати через відсутність електроенергії та зв'язку. Точніше я спробував написати собі текст принаймні з телефона в примарній надії опублікувати його потім, але я просто ге зміг, бо зробив помилку, коли вирішив писати в ліжку 😁. Я просто заснув)). Ось що я встиг вчора написати:

Привіт, друзі! На нас насувається велика спека (хоча і сьогодні було не холодно, +30, але обіцяють +35 в тіні, а про те, як спекотно буде на осонні, я і думати не хочу), то ж сьогодні я зробив певні запобіжні дії. Річ в тому, що свої закрутки ми тримаємо в гаражі. Там є стелажі і їх дуже зручно там тримати, є вільний доступ до хати. Підвал у нас також є, але до нього дуже незручний доступ, з гаража власне, але там непродуманий спуск і вхід закритий дошками, через те, що документи на будинок робилися пізніше вже готового підвалу. Треба було зміщуватися, тому вийшла така заплутана історія.

Небагато, правда ж? Доводиться сьогодні надолужити. Але продовжимо те, до чого я підводив учора.

На початку червня була спека і у нас в гаражі зіпсувалося дві домашніх тушонки, яку дала нам моя мама. Я думаю, що помилкою було залишати відкритим двері гаража, навіть враховуючи те, що він з північної сторони. Бо навіть ввечері влітку дуже спекотно. Це, до речі, ще одна моя помилка, бо треба було замовляти гаражні ворота разом із дверцятами, це дуже і дуже незручно. Отож, зараз я закриваю двері гаража, навіть якщо це лише на півгодини. Але все ж вчора я вирішив підстрахуватися і винести найбільш вразливі до спеки закрутки у підвал. А у мене це гриби. Вторік у мене був дуже продуктивний рік, то ж ми ще не встигли з'їсти усі мариновані гриби. 😊

IMG_20240709_143128.jpg

Серед них залишилося дві півлітрових баночки рижиків. Рижики загалом дуже смачний гриб, особливо якщо його запікати просто на сковорідці чи в духовці, просто посоливши (колись в дитинстві ми ці гриби, а також сироїжки просто запікали на "бляті" - спеціальній металевій пластині у дров'яній печі, де ставлять різні кастрюлі та баняки, коли готують їсти), а от мариновані які ми не знали. Торік я назбирав дуже багато рижиків, то ж частину ми вирішили замаринувати в якості експерименту. Тепер я знаю, що мариновані рижики не смачні і поступаються в цьому плані не тільки білим і маслятам, а також гливам і навіть опенькам. То ж я навіть не знаю, коли ми ці мариновані рижики з'їмо, враховуючи, що є ще білі, маслята, гливи та баночка опеньок 😁. Але в підвал я їх також переніс, може все ж таки комусь знадобляться.

IMG_20240709_142944.jpg

Ну і тут я скористався нагодою і зробив те, що давно мав - переніс у підвал домашнє вино з вишень чи вишняк, яке я робив торік. Воно ще не дійшло, але його декантував і розлив його по пляшках. Йому точно не варто знаходитися у приміщенні із такою високою температурою, підвал - це ідеальне місце.

IMG_20240709_144404.jpg

Як бачите, все це я поскладав у ящики, щоб відносно зручно було занести. Так я там всі банки-склянки і залишив, бо ж треба буде потім винести все назад, коли температура впаде до прийнятного рівня. Бо, як я вже згадував, у підвал дуже незручно спускатися за баночкою грибів. Колись я все це планую переробити, але навіть не знаю коли, враховуючи гостру необхідність завершити другий поверх та зробити врешті-решт подвір'я та огорожу довкола.

Sort:  
 28 days ago 

Thanks a lot! 😊

 28 days ago 

Зі світлом біда, але пережити можливо. Зараз даже у магазинах багато продуктів пропадає. Та і техніка згоріти може. Але це реалії життя с цим ми не можем вдіяти нічого

 28 days ago 

Так, з продуктами мабуть найбільше кепсько, бо коли холодильники не працюють при +35 градусах і більше, то вони можуть просто зіпсуватися, а це вже ризик отруїтися

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56208.10
ETH 2476.58
USDT 1.00
SBD 2.26