Сьогодні ще вчора чи вже завтра?

in Ukraine on Steem4 months ago

IMG_20240531_211332.jpg

Я тут трохи заплутався до якого дня себе зараз відносити. Формально я зараз живу вже у часі 1 червня, але ментально я ще у 31 травня, адже я не лягав ще спати, хоч вже й пів другої. До речі, схоже я вже став звикати спати по 6 годин, сьогодні я практично не вирубуюся в такий час, лиш раз на кілька секунд завис із закритими очима. Але швиденько напишу кілька слів, навіть спробую трохи більше, ніж кілька, бо мій вчорашній пост вийшов якийсь ... кастрований чи що 😁. Я просто фізично не зміг дописати хоч кілька слів)).

Отож, що по сьогодні? Бачив у стрічці багато дописів про останній дзвоник. У нас теж був, донечка закінчила третій клас, а син - мінус другий 😄. Тобто йому ще два роки до першого класу, просто він ходить у таку собі підготовчу групу при школі, мікс власне підготовки до школи із садочком. Маркіян туди ходить за відсутності у нас садочка.

Але на останній дзвоник не вдалося піти, завал по роботі, довелося віддуватися дружині. Зате потім реабілітувався, бо відвів Даринку на її заняття з англійської, хоча вона при бажанні і коли нема кому її відвести, займається онлайн. Але Даринка хотіла вживу поспілкуватися з друзями, а мені треба було затаритися продуктами, бо в неділю до нас прийдуть гості. До речі, згадав, що поки лазив по магазинах, почув гучну музику у ресторані неподалік, грали весілля. Мене якось перекрутило. Не звик я ще до того, що можна веселитися так ... гучно, коли йде війна і не знаю, чи звикну. От скромна забава у маленькій компанії з друзями мені ще якось сприймається нормально, я себе комфортно почуваю. Хоча власне нас запросили у червні на весілля до родича дружини, то ж буду перевіряти свою стресостійкість. Не знаю як вийде, але думаю, що нареченій буде ще важче, адже її батько воює і його не відпустили на весілля у зв'язку із загостренням ситуації 🙁.

Повертаюся до свого щоденника Крім продуктів, купив деяку "хімію" для саду. Адже на дружининих трояндах нашестя тлі. У квітковому магазині порадили ось такий комбінований засіб, отрута плюс підживка для троянд. Він за "Актарою", яку я ще взяв про всяк випадок, якшо перший засіб не поможе.

IMG_20240531_182338.jpg

А ось і тля. Сфотографував її ввечері перед обробкою:

IMG_20240531_211406.jpg

Ще трохи гарних троянд:

IMG_20240531_211422.jpg

Ще сьогодні докосив газон (чи все ж таки вчора? 🤔

IMG_20240531_202343.jpg

Так, поки я завантажив останнє фото в пост, встиг двічі заснути)). Таки мене догнало. Ось ще поділюся з вами красивим фото передвечірнього неба і йду спати)).

IMG_20240531_214323.jpg

ukraine club5050 steemexclusive diarygame

Sort:  
 4 months ago 

Шість годин малувато, хоча звісно в кожного своя норма. Моя дуже велика, тож в мене за вас серце кровʼю обливається(

 4 months ago 

Не треба, в мене все добре, в мене аж мороз по шкірі пішов. Є зараз люди, кому значно гірше. Мабуть пора припиняти про це згадувати в кожному дописі, хоча це мимоволі виходить, бо я часто пишу про що думаю, а в першій чи другій ночі я завжди думаю тільки про сон)). Але я вірю в Steemit, тому продовжую підтримувати тут активність, навіть якщо це все лише у віддаленій перспективі.

 4 months ago 

Троянди гарні . У мене в сусідньому будинку на клумбі червоні, жовті, рожеві , білі потм біді з рожевими краями. Також гарні

 4 months ago 

Дякую! Від свого імені і від імені дружини! 😉 Троянди - це справді дуже гарно, особливо дуже красиво дивитися із покошеним газоном 😊 Рівна (майже 😄) площина і яскраві квіти ...

TEAM 5

Congratulations! This post has been upvoted through steemcuratorXX We support quality posts, good comments anywhere, and any tags.



Curated by : @o1eh

 4 months ago 

Дякую!

 4 months ago 

Боже, які казкові троянди! Це мої найулюбленіші квіти, особливо рожеві!))) І дуже шкода, що на них напала гидка тля, як рашисти на нашу країну...(((

 4 months ago 

Так, аналогія тут доречна. І як я вже сказав, дуже шкода, що не можна так само потруїти всю цю сволоту на болотах, яка тупо наче скотина лізе на смерть в Україні, наче зомбаки якісь

In an effort to take back her identity, Anupama sets out on a path of empowerment and self-awareness.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60385.82
ETH 2321.90
USDT 1.00
SBD 2.51