You are viewing a single comment's thread from:

RE: Велика порада після маленької перемоги

in Ukraine on Steemlast month

Вітаю! Оце націлився за результат! Ти там га вершині головне не забувай тих, хто копошиться біля підніжжя 😄 (написав коментар, подумав, що короткий, треба, що щось дописати, а то як інакше нам стати ближчими до небожителів 😂)

Sort:  
 last month 

Я буду з тих яка повзе, або лежить у сторону яку хоче бігти а вже й сил нема😂 Саме паскудніше що у створенні дописів та коментарів добре допомагає голосовий набір, але погані хлопці які зруйнували нормальне працевлаштування світла також зруйнували нормальну роботу інтернету який тепер не хоче вислуховувати мене у голосовому наборі 😭 ніякої халяви😭😂

 last month 

О да, голосовий набір то взагалі лайфхак... В написанні постів безцінний іструмент.
Я якось ще не дійшов до його використання в коментарях, все ж таки за ПК частіше ніж за телефоном... Треба спробувати. Дякую...

 last month (edited)

Головне що б світло було, коли вишки не ловлять мобільний інтернет теж нормально не працює, і голосовий разом із ним( з моїм життям в мене не аж часу пк навіть увімкнути 🤪

 last month 

Нічого, от підростуть діти і ... буде ще веселіше 🤣🤣🤣

Жартую, з походом обох в садочок повинно трохи більше часу з'явитись...

 last month 

Та дай Боже щоб в цьому часі усі садки працювали, а ще й краще водити дітей туди без страху, під мирним небом. Сьогодні у новинах ще не було нічого доброго. Іноді думаю що тут твориться якісь жахіття А я дурепа за якийсь дитячий садок парюсь, але ж ми ж намагаємося жити далі, варитися у котлі 😑 тим паче про слова що далі буде краще я вже давно не вірю 😂 А от що підростуть буде веселіше- це здається у яблучко 😬😳

 last month 

Гарне налаштування!
В сільскій раді зустрів гарну цитату. Думаю повісили, щоб змусити людей перестати тійльки те й робити щоб шукати винних у всіх навколо почати думати що вони роблять...
"Ми не обираємо час в який нам доводиться жити, та ми обираємо як жити в цей час..."

То ж, мужаємось, натягуєм посмішки і біжим в світ робити більше цих посмішок.

 last month 

написав коментар, подумав, що короткий, треба, що щось дописати, а то як інакше нам стати ближчими до небожителів 😂

🤣🤣🤣 Ооо, пос пройшов не даремно, як мінімум один коментар під впливом було подовжено 😅

Я вчора думав прочитати вечером пост та коли побачив "смаколик в кінці" аж страшно стало 🤣🤣🤣

 last month 

Ну як бачу не дарма, бо пивком я б тобі сон перебив і ти б мучився у ліжку, уявляючи бокал холодного пива у гарячій руці. А може тобі приснився кошмар, що ти п'єш пиво, точніше піднімаєш бокал, робиш великий ковток... а пиво тепле!

 last month 

Ой-йо-й
то справжній кошмар.
Колись мене в дитинстві так намагались пооікувати. Підігріли (майже закип'ятили) пиво і змусили пити.. Досі пам'ятаю той жах 🤣🤣🤣

 last month 

О, це зовсім інакше. Гаряче пиво з медом із спеціями - дуже гарно допомагає від кашлю. Це вже зовсім інша справа, рахуй, що глінтвейн п'єш. Особливо для цього придатне темне пиво. Між теплим і гарячим є різниця. Я наприклад люблю гарячу (не кип'яток звісно) і холодну каву, а ледь теплу не люблю.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65540.54
ETH 2608.45
USDT 1.00
SBD 2.65