You are viewing a single comment's thread from:

RE: Culinary Сontest | Кулінарний конкурс КУПАТИ з КАРТОШКОЮ в духовці в рукаві

in Ukraine on Steem3 months ago

А що це таке, купати? Перший раз чую про таку страву? На вигляд схоже на ковбаски чи сардельки (ну або ще кровянку 🙂).

Sort:  
 3 months ago 

Здрастуйте, Тарасе! От і я так думала, за формою ковбаски, але всередині свіже м'ясо)) Я ж писала в дописі, що це м'ясні напівфабрикати) А я вирішила, що серделки і посмажила їх з яєчнею)) Довелося віддати собачці) Їх треба готувати, як звичайне м'ясо близько години)) Але м'ясо соковите, багато соку потрапляє на картоплю і особливий запах - ароматний... Ми вчора готували купати з гречкою) Теж у рукаві...в духовці)

🙋🌅

 3 months ago 

Ну в нас також продаються так ковбаски-напівфабрикати, вони сирі як всередині, так і ззовні виглядають. Це спеціальні ковбаски для смаження на грилі. Тільки вони так в називаються ковбасками. А купати - це когось мити))

 3 months ago 

)))Ви мене розвеселили, я їх теж називаю ковбасками)) Ніяк не запам'ятаю,,, А в магазині їх продають, як "купати"))) Тарасе, я написала допис на конкурс, щось не можу ніяк скопіювати посилання. своїх, у мене іноді буває таке ... А онуки знаходять спосіб скопіювати ... Так що я, як тільки - так відразу оформлю під вашим конкурсним дописом) Пробачте мене невміху)) 🙏✍️

 3 months ago 

Головне тег #photomemories поставте, я по ньому шукаю)

 3 months ago 

Ок) Дякую щиро, Тарасе)

🙋✍️🌅

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58186.66
ETH 2353.20
USDT 1.00
SBD 2.37