You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #19 and Start #20

in Ukraine on Steemlast month

О, а мене чогось не затегало, я просто зайшов у пост поглянути, які тут призи роздали 😆. Дякую, до речі! Намагатимуся і цього разу не пропустити

Sort:  
 last month 

Будь-лакса, в цьому пості затегано чимало людей, можливо саме через це такі проблеми з теганням.

В тебе завжди гарні та унікальні питання, зараз з цим найбільша проблема. Таке відчуття, що всі питанють у АІ що запитати.

 last month 

Таке відчуття, що всі питанють у АІ що запитати.

Це було одним із моїх перших запитань, якщо ти пам'ятаєш 🤣 Чи призабув трохи?))

 last month 

Пам'ятаю, таке не забувається. А ті питання, що вже по 5-7 разів повторяли інші користувачі я вже майже на пам'ять пам'ятаю. До речі, одна із них як працює мікрохвильова піч 🤣

 last month 

одна із них як працює мікрохвильова піч 🤣

Невже хтось після мене це також питав?)) Бо я точно перший був, це питання здається брало участь у конкурсі, якщо не помиляюсь.

 last month 

Невже хтось після мене це також питав?)

5 разів. Я вже почав думати чому людям це так цікаво.

До тебе ніяких претензія, весь час нові та унікальні питання, коли на них є час.

 last month 

Я і не думав, що можуть бути якісь претензії 😆. Я пам'ятаю, що питання було зараховано. Хоча ... Я щось ніколи не бачив якось окремого списку питань, які не підходять 🤔. Такий є взагалі?

 last month 

Не має, теоретично можна організувати, та він буде десь 20*20 на 400+ питань, тому я дуже сумніваюсь, що його хтось буде читати

 last month 

Та я не про, що це комусь буде цікаво читати, я проте, наскільки багато ти питань відсіюєш. Чи є їх так багато, щоб заводити окрему папочку чи файлик))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 54953.89
ETH 2913.89
USDT 1.00
SBD 2.03