You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #17 and Start #18

in Ukraine on Steem3 months ago (edited)

І від другого теж, тільки бумінг в тиждень і олег по старій дружбі четвертим підтримає. Зовсім мені сумно від цього (хник-хник). Зараз от піду спати і не буду писати пост. Чи буду? 🤔

П. С. От з СБД якраз зараз проблемка

Sort:  
 3 months ago 

І від другого теж, тільки бумінг в тиждень і олег по старій дружбі четвертим підтримає. Зовсім мені сумно від цього (хник-хник). Зараз от піду спати і не буду писати пост. Чи буду? 🤔

Ставлю на те, що будеш )))

 3 months ago 

Запізно ти взявся ставки робити 😆. Контора вже закрилася і навіть виплатила ставки переможцям. О, точні ше не виплатила, бо ставок не було 😂

 3 months ago 

краще пізно, ніж взагалі не робити
Я клжний пост коли починаю писати а не хочеться згадую за тебе. Не знаю як це працює, та завжди вдається дописати, творити.

 3 months ago 

З такими коментарями відчуваєш велику відповідальність за те, що пишеш, якими думками ділишся. Раніше, в дитинстві я просто губився, коли мене ставили у приклад. Та й зараз не дуже люблю. Але як треба то треба))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59273.25
ETH 2758.24
USDT 1.00
SBD 2.28