You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question AI Contest (Конкурс питань) Result #17 and Start #18

in Ukraine on Steem4 months ago

Я:

Як мені дізнатися, що мої ідеї є блискучими?

ChatGPT:

Перш за все, важливо вірити у свої ідеї і мати віру в їхню цінність. Ось кілька порад, як дізнатися, що ваші ідеї можуть бути блискучими:

  1. Отримуйте відгуки від інших: Обговорюйте свої ідеї з друзями, колегами або експертами у відповідній галузі. Прослухайте їхні думки та отримайте відгуки, щоб зрозуміти, як інші сприймають ваші ідеї.

  2. Тестуйте ідеї на практиці: Часом найкращий спосіб перевірити, наскільки блискуча ваша ідея - це випробувати її на практиці. Зробіть прототип, проведіть дослідження або випробуйте ідею у реальних умовах, щоб побачити, як вона працює.

  3. Аналізуйте результати: Після випробування ідей або відгуків від інших, проаналізуйте результати. Чи були позитивні відгуки? Чи дав вашій ідеї реальні результати на практиці? Чи змогли ви досягти поставленої мети чи розв'язати проблему?

  4. Працюйте над вдосконаленням: Не бійтеся вносити зміни та вдосконалювати свої ідеї на основі отриманих відгуків та результатів. Постійний процес вдосконалення може зробити ваші ідеї ще більш блискучими.

  5. Довіряйте своєму внутрішньому голосу: І, нарешті, довіряйте своєму власному внутрішньому переконанню. Якщо ви вірите у свою ідею і підтримуєте її, це може бути одним з показників того, що вона є вартою уваги.

Загалом, визнання ваших ідей як блискучих вимагає від вас відкритості до відгуків, постійного вдосконалення та віри у власні сили.

Sort:  
 4 months ago 

Отримуйте відгуки від інших: Обговорюйте свої ідеї з друзями, колегами або експертами у відповідній галузі.

Можу сказати, що твоє повернення до блогінгу на Стіміт (як і моє) - це 10000000% блискуча ідея (це я говорю як фахівесь у відповідній галузі 😅😅😅)

Це все стосується і проведення конкурсів і активність...

 4 months ago 

Думаю, що платформа тільки виграла від цього)) Так і хочеться затегати усіх цих китів, щоб нарешті знову звернули на мене увагу, а то ні слуху ні духу вже два тижні і не знають вони, що я тут недосипаю і пишу вночі пости із чистої впертості 🤔

 4 months ago 

В мене ситуація по краще, 2 візити 8 і 9 днів тому, а ці 7 днів глухо. Ну на це вако вплинути, можна вплинути на регулярність своїх постів і відносну їх якість (300+ слів) Поки, це всі лайфхаки, що я знайшов.

 4 months ago 

"Я не здамся без бою"... Але дуже хочеться, якщо чесно. От нащо я на коментарі відповідаю, якщо я пост ще не написав, а повіки такі важкі, ніби на них гирі висять? 🤔

 4 months ago 

Ооо, я на коменти йду відповідати тільки після написаного листа. Якщо промоніторищ нашу спільноту то побачеш, що нині тренд да петсів, можеш мій блог глянути, там відразу в очі кидається.

 4 months ago 

Якщо промоніторищ нашу спільноту то побачеш, що нині тренд да петсів

щось я ніфіга не зрозумів.. яких петсів тренд?

 4 months ago (edited)

щось я ніфіга не зрозумів.. яких петсів тренд?

Luckypets (типу щасливі домашні тварини). На моєму прикладі там де Меліса сидить на водійському кріслі на ножі

 4 months ago 

Прогортав тред і все одно не зрозумів нічого. Де Меліса сидить? Це в одному із твоїх постів? Якщо так, то моя пам'ять занадто забита різною інфою, щоб таке пам'ятати))

 4 months ago 

Щойно перевірив коли отримав останній жирний апвоут від першого куратора - 26 днів тому. Майже місяць... Оце я молодець стільки часу все ще сподіваюся на повернення щедрот з панського плеча)))

 4 months ago 

а від другого кураора? Тут не потрібно зацииклюватись тільки на першому. Другий точно так само робить приємні моменти.

До того ж, навіть укр куратора достатньо, щоб зробити виплати приємними коли є СБД

 4 months ago (edited)

І від другого теж, тільки бумінг в тиждень і олег по старій дружбі четвертим підтримає. Зовсім мені сумно від цього (хник-хник). Зараз от піду спати і не буду писати пост. Чи буду? 🤔

П. С. От з СБД якраз зараз проблемка

 4 months ago 

І від другого теж, тільки бумінг в тиждень і олег по старій дружбі четвертим підтримає. Зовсім мені сумно від цього (хник-хник). Зараз от піду спати і не буду писати пост. Чи буду? 🤔

Ставлю на те, що будеш )))

 4 months ago 

Запізно ти взявся ставки робити 😆. Контора вже закрилася і навіть виплатила ставки переможцям. О, точні ше не виплатила, бо ставок не було 😂

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57613.91
ETH 2390.20
USDT 1.00
SBD 2.43