You are viewing a single comment's thread from:

RE: Мої фотоспогади - Comic Con Ukraine

in Ukraine on Steem6 months ago

От блін, пишу і розумію, що хочу її на обкладинку допису. Чому стімет на дає обрати світлину для обкладинки?

Це офіційний додаток не дає, бо він кривий і не допиляний. Загалом це не проблема зробити. Є ще upvu, але він також дико глючив чогось, то я давно не перевіряв його роботу. Він дає таку можливість.

А допис гарний, видно, що спогади світлі та приємні і сфера косплею вам до душі)). Я також фанат фентезі та фантастики, але якось косплеїти бажання не було)). Але це круто 🙂

Sort:  
 6 months ago 

Я занадто ледача щоб лізти кудись окрім вкладки у браузері, тож напевно буду чекати, щоб нормально доробили саме цю версію))

 6 months ago 

Цю не можуть допиляти вже дуже багато років 😁, зміни хоч бувають, але дуже -дуже рідко. А оце місяць два тому воно майже не працювало, дикі глюки були.

 6 months ago 

Та я памʼятаю, як раз пройшло близько двох місяців, як я повернулася на стімет. Зараз звісно шкодую, що полінувалася зробити це раніше, але вже як є. То я памʼятаю, що навіть коментарі під дописами не відтворювалися.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65904.42
ETH 2618.19
USDT 1.00
SBD 2.67