You are viewing a single comment's thread from:

RE: [EN/UA] Contest | "World of Dreams" 🌍| | "Світ Снів" 🌍

in Ukraine on Steem2 months ago

У мене зі снами халепа, ніяк їх не запам'ятовую. Але точно знаю, що сняться і химерні, і яскраві, і .. страшні, я буває у сні кричу. Але чому рідко пам'ятаю, тільки прокидаюся із шаленим серцебиттям. То ж я точно не зможу взяти участь у цьому конкурсі)). Але ідея хороша 😉.

Sort:  
 2 months ago (edited)

ну сни кажуть про якусь психологічну проблему..хех як психолог кажу)))
а якщо без жартів то я теж бува уві сні кричу, але від того що попадаю в таку ситуацію що зву на поміч а крику нема, тобто я безшумно кричу-- тут скроіш відсилка до того що дехто мене не розуміє, звідси і крик - як намагання щось пояснити - а тебе не "чують"
колись як був у школі було вів якийсь сонник - виписував з газет-шурналів тлумачення слів того що снилося....(ех не було тоді інтернету - переписав би весь інтернет)
та є один сон з минулого який варто розповісти...
і ще є така метода де люди живуть уві сні - тобто замовляють собі сон - типу хочу щоб мені наснилося "таке" і ніби живуть уві сні інше життя)))

 2 months ago 

зву на поміч а крику нема, тобто я безшумно кричу-- тут скоріш відсилка

у мене таке теж буває, коли сниться щось страшне, я кричу, а звуку видати не можу, наче рот, щось заклеїло, то я від безсилля страшно мичу і стогну, це доволі моторошно зі сторони виглядає.

 2 months ago 

а взагалі помітив що з роками снів сниться менше((( навіть скажу набагато менше

 2 months ago 

Та, давненько я не літав уві сні((( А колись це часто було, це таке класне відчуття, просто неймовірне. А літав я дуже дивно, не так як супергерої у фільмах, витягнувши вперед руки, а просто махав руками, наче птах крилами. Але я летів над знайомими місцями, над хатою, подвір'ям і все було дуже реально, надзвичайно реально. Зараз таких снів вже немає, а от страшних набагато більше ...

 2 months ago 

кажуть дітям літаєш - ростеш, я давно не росту(хоба що вширину) - то ж і уві сні давно не літав......а падати мабуть падав бувало.....ну літав то ще зі школи

 2 months ago 

То називається "усвідомлене сновидіння". Я так роблю.

 2 months ago 

В мене також бувають такі сни,дякую. В мене було 2 ідеї для конкурсу, але в одній треба було трошки напружитись і вийти з дому, тому обрав цю.

Posted using SteemPro Mobile

 2 months ago (edited)

Дякую за конкурс🤗. Трохи підзбираю стімів, та переведу для нагород учасників 👍😊

 2 months ago 

Дуже дякую вам за таку підтримку🥰.

Posted using SteemPro Mobile

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66186.23
ETH 3494.08
USDT 1.00
SBD 3.17